No perdis la forma aquestes vacances!

No hi ha excusa! Si vols entrenar en els teus dies de vacances, aquí tens una rutina ràpida d'exercicis perquè puguis entrenar pels matins abans de començar el dia. No hi ha millor manera de començar el dia que fent exercici! Anima't a fer-la!

LLEGIR

Beneficis de l'esport per als nens

En etapes de ple desenvolupament com la infantesa, els beneficis de l'esport són molt més visibles tant en el pla físic com en l'emocional. Els nens que practiquen esports solen ser més forts, sans, i més amigables i sociables. Aquí tens una llista d'alguns dels beneficis que l'esport pot aportar als nostres nens. 

LLEGIR

Com pots mesurar els resultats del teu entrenament?

Medeix amb una simple cinta mètrica les evolucions del teu entrenament! 

LLEGIR

Recepta: Gelat hipocalòric (30Kcal)

Et ve de gust un gelat deliciós, però no vols passar per la tortura de saber que estàs excedint el teu consum diari de calories? Pren nota d'aquesta recepta per fer-te gelats hipocalòrics a la carta

LLEGIR

Com cal respirar al córrer?

No aguantes més de 3 minuts? Potser estàs fent alguna cosa malament: absorbir i expel·lir aire en l'esport no és senzill!

LLEGIR

10 trucs per controlar la gana

Comptes els minuts que queden per tornar a menjar? Doncs atenció a aquests consells, perquè pot ser que ho aconsegueixis superar més fàcilment del que penses.

LLEGIR

Desperta't de la millor manera!

Aquí tens vuit estiraments per començar el dia en forma! 

LLEGIR

Millora la postura corporal amb Pilates

Marisa Rodriguez, instructora de Pilates i Diplomada en Stretching Global Actiu (SGA), ens explica que els mals hàbits posturals són el motiu més freqüent per al dolor d'esquena i com solucionar-los amb el Pilates.

LLEGIR

Una cervesa després d'entrenar?

Ara que comença la calor, què millor que una cervesa ben freda després d'una sessió d'exercici físic intens? És un hàbit saludable? És un "pecat esportiu"? 

LLEGIR

Iniciar-se al running

El córrer està de moda, vagis a on vagis sempre trobes gent practicant running. Aquest “ boom “ per córrer ha portat a una massificació de curses populars cada setmana, com també a revolucionar l’equipació del corredor( roba, bambes, rellotges, ulleres...). Però es molt important iniciar-se al running amb una base de preparació per evitar possibles lesions.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×