Gelatina de taronja

La gelatina és bona per a les articulacions, per a la pell, el cabell i les ungles, no té res de greix i a l'estiu, fresqueta, és un postre exquisit. Fes-la amb fruita fresca i amb poc o gens sucre. És sana, fàcil i ràpida de fer. Anima't a provar de fer-la!

LLEGIR

Què és el índex glucèmic?

L'índex glucèmic és clau per saber quan, com i quin tipus de carbohidrats es poden menjar en una dieta sana. Descobreix com calcular-lo. 

LLEGIR

Calcula les calories que necessita el teu cos

Saps com calcular la teva Taxa Metabòlica Basal? Aquest valor mínim d'energia que necessita el teu organisme per viure? Pren paper i bolígraf, que t'expliquem com fer-ho!

LLEGIR

Setembre amb força de voluntat!

La força de voluntat és un múscul que, si s'entrena, podem utilitzar per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Podria ser un bon objectiu per la tardor que s'acosta, no? 

LLEGIR

10 Consells per portar una dieta sana i equilibrada

Si vols començar el nou curs seguint unes pautes de vida saludables, aquí tens 10 consells per ajudar-te a aconseguir-ho. 

LLEGIR

Paleo no és una dieta, és un estil de vida

"No comencis una dieta que acabi algun dia, comença un estil de vida que duri per sempre"

LLEGIR

Beneficis de l'esport per als nens

En etapes de ple desenvolupament com la infantesa, els beneficis de l'esport són molt més visibles tant en el pla físic com en l'emocional. Els nens que practiquen esports solen ser més forts, sans, i més amigables i sociables. Aquí tens una llista d'alguns dels beneficis que l'esport pot aportar als nostres nens. 

LLEGIR

Recepta saludable: Vichyssoise

Aquests dies de calor intensa, és possible que perdis fins i tot les ganes de menjar, i que només et vingui de gust alguna cosa refrescant i amb poques calories. Res millor que una bona crema freda que t'ajudarà a refrescar-te i més, mantindràs una alimentació saludable, basada en Fruites i Verdures. A continuació, us proposem 3 receptes de cremes fredes de verdures que no poden faltar en els dies de calor

LLEGIR

La clau contra el sedentarisme

La Universitat de Texas Southwestern ha presentat un estudi que estableix que com més temps passa la gent asseguda, més augmenta el seu risc de diabetis. Però el sedentarisme pot evitar-se amb aquesta clau.

LLEGIR

10 trucs per controlar la gana

Comptes els minuts que queden per tornar a menjar? Doncs atenció a aquests consells, perquè pot ser que ho aconsegueixis superar més fàcilment del que penses.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×