Aprèn a treballar de peu de forma sana

Els hàbits de vida saludable comencen a qualsevol lloc. Aquí tens uns consells per treballar de peu mantenint una correcta posició corporal.

LLEGIR

La cecina, un concentrat de proteïnes per la teva dieta

A més de la seva alta concentració proteica, la cecina és baixa en greixos i en colesterol i rica en minerals com el potassi, el fòsfor i el magnesi. Per tant, pot ser un bon aliment a incloure en la teva dieta si fas esport, no? 

LLEGIR

Amanida d'hivern

Aprofita per cuinar i menjar fruites i verdures de la tardor i hivern. Són riques en coure, vitamines A i C, magnesi, calci i zinc. Són estimulants del sistema immunitari i tenen propietats antivíriques. Us deixem una recepta d'amanida sana amb moniatos i magrana que esperem que us agradi! Bon profit!

LLEGIR

Els 10 manaments de la pèrdua de pes

Si ets runner, o vols començar a córrer, descubreix com perdre pes sense deixar de menjar i, per descomptat, sense deixar de córrer.

LLEGIR

Beneficis del consum de cafè

A més de donar energia pel matí, el cafè ofereix altres beneficis per la nostra salut.

LLEGIR

Propietats del tofu

El tofu té una infinitat de propietats i beneficis per a l'organisme. Aporta molt poques calories, no té gens de greix i està indicat per a dietes esportives i vegetarianes

LLEGIR

L'exercici contra malalties cardiovasculars i el colesterol

L'American Heart Association ha emès diverses recomanacions sobre l'activitat física aconsellada per evitar malalties cardiovasculars, colesterol i pressió arterial alta.

LLEGIR

És millor l'elíptica o la cinta de córrer?

Tots tenim clar que el cardio és important a l'hora de fer exercici i sobretot si l'objectiu és la pèrdua de pes. Però un gran dubte per a molts de nosaltres a l'hora de començar amb aquest procés és, com ho aconsegueixo? quin tipus de màquina és millor?

LLEGIR

Perquè els corredors han de fer bici?

Ets corredor i intentes portar a un altre nivell el teu ritme en carrera? 

LLEGIR

Les barreres psicològiques per no anar al gimnàs

Una barrera psicològica és aquell procés mental que impedeix a una persona realitzar una acció determinada. En la majoria dels casos, si no es posa remei, acaba frenant el propi desenvolupament. Darrere frases com "no tinc temps per anar gimnàs" o "no he fet exercici mai i no sabré fer-ho", segurament subjau alguna barrera d'aquest tipus.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×