Consells per reiniciar-nos nutricionalment

Després dels menjars nadalencs arriba el moment de reiniciarnos nutricionalment. Marisa Burgos, dietista-nutricionista de Alimmenta, ens aconsella com iniciar aquest procés i recomanacions per no abandonar els objectius a les poques setmanes.

LLEGIR

No tots els greixos són dolents

Estàs a dieta i el primer que fas és tallar calories eradicant completament els greixos? Greu error. Llegeix el que els "greixos bons" poden aportar-te!

LLEGIR

10 consells nutricionals per estar bé per dins i per fora

Com pot ajudar-nos a una correcta nutrició a sentir-nos millor tant per dins com per fora?. La Dietista i Nutricionista de Alimmenta, Adriana Oroz, dóna deu consells per aconseguir-ho.

 

LLEGIR

Els pitjors aliments després de fer exercici

Què necessites ingerir després de fer esport? I què és el que has d'evitar?

LLEGIR

Com motivar-nos després de les vacances

Després de l'aturada de les vacances, costa reprendre la rutina d'activitat física i nutrició saludable. La coach Natàlia Calvet ens ofereix diversos consells pràctics per vèncer la resistència i tornar a activar-nos.

LLEGIR

Així és el Plat per Menjar Saludable recomanat per Harvard

L'Escola de Salut Pública de Harvard ha creat un Plat per Menjar Saludable com a guia per saber quin tipus d'aliments ha de contenir cada ració d'aliments que ingerim i aconseguir així una nutrició equilibrada.

LLEGIR

Quatre smoothies deliciosos per iniciar el dia de forma saludable

El smoothie és una beguda molt saludable i refrescant, que permet una gran combinació d'ingredients, ja que la seva base és la fruita però podem afegir verdures variades, saboritzants i alguns afegits per fer-los més saborosos i complets.

LLEGIR

20 consells per reconduir l'alimentació després del Nadal

Després del Nadal, toca tornar als bons hàbits en l'alimentació. Aquí teniu deu claus per planificar els menús i deu tips per reconduir la nostra alimentació cap a un consum saludable.

LLEGIR

Les 13 millors fonts de proteïna vegetal

Obtenir proteïnes sense recórrer als lactis o a la carn, pot ajudar-te a mantenir-te prim i saludable. Aquí et deixem 14 fonts de proteïna vegetal i com pots agregar-les a la teva dieta.

LLEGIR

Reaccions en el cos en deixar d'ingerir carn

Estàs pensant deixar de menjar carn? Quins canvis pot ocasionar al teu organisme?

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×