Minerals i vitamines imprescindibles en la teva dieta

Els nutricionistes alerten que cada vegada hi ha més persones sobrealimentades i alhora mal nodrides.

LLEGIR

El Pilates beneficia a dones grans amb mal d'esquena

Un estudi de la Universitat de Jaén suggereix que el Pilates pot resultar beneficiós per a dones grans amb mal d'esquena en aconseguir millores en l'equilibri i menor por de caure que altres tipus d'exercici.

 

LLEGIR

10 consells per tornar al gimnàs després de les vacances

Després d'un temps sense practicar exercici és important tornar al gimnàs de manera progressiva, definint molt bé els nous objectius que es volen assolir en aquest nou curs i sobretot sense perdre la motivació.

LLEGIR

Posar-se en forma a partir dels 40 anys

La pràctica d'exercici i els hàbits de vida saludables permeten retardar l'envelliment dels òrgans. Tenir més de 40 anys no és excusa per no fer exercici!  

LLEGIR

Aprèn a treballar de peu de forma sana

Els hàbits de vida saludable comencen a qualsevol lloc. Aquí tens uns consells per treballar de peu mantenint una correcta posició corporal.

LLEGIR

La cecina, un concentrat de proteïnes per la teva dieta

A més de la seva alta concentració proteica, la cecina és baixa en greixos i en colesterol i rica en minerals com el potassi, el fòsfor i el magnesi. Per tant, pot ser un bon aliment a incloure en la teva dieta si fas esport, no? 

LLEGIR

Amanida d'hivern

Aprofita per cuinar i menjar fruites i verdures de la tardor i hivern. Són riques en coure, vitamines A i C, magnesi, calci i zinc. Són estimulants del sistema immunitari i tenen propietats antivíriques. Us deixem una recepta d'amanida sana amb moniatos i magrana que esperem que us agradi! Bon profit!

LLEGIR

Consells per combatre l'osteoporosi

Tai txi, ioga, cardio, programes aquàtics o Pilates, són algunes de les activitats d'exercici físic recomanades per pal·liar els símptomes de l'osteoporosi, una malaltia silenciosa i asimptomàtica.

LLEGIR

Beneficis del consum de cafè

A més de donar energia pel matí, el cafè ofereix altres beneficis per la nostra salut.

LLEGIR

Què és i com combatre l'astènia de tardor

Amb l'arribada de la tardor estem sense energia i augmenta l'apatia, la irritabilitat i la malenconia. Què és l'astènia de tardor? Perquè acumulem greixos? 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×