Set consells bàsics per portar una dieta saludable

Aposta per una alimentació sana i oblida les dietes miracle!

LLEGIR

Pros i contres de les begudes vegetals en l'àmbit esportiu

Quins avantatges i inconvenients presenta el seu consum en l'àmbit esportiu? Quina és la més recomanable? Quan prendre-les? 

LLEGIR

Aprèn a menjar de manera conscient

Menja de forma conscient i oblida't de les dietes miracle. 

LLEGIR

Integral, sense greix, sense sucre… l'engany dels aliments 'saludables'

Són realment tan saludables com ens anucien als supermercats els aliments sense greix, sense sucre, integrals...?

LLEGIR

La meditació i el ioga redueix la necessitat d'atenció mèdica

Investigadors de l'Hospital Massachusetts General han realitzat un nou estudi que assegura que l'ús de tècniques de relaxació com la meditació i el ioga pot reduir la quantitat de visites al metge.

LLEGIR

Els científics esbrinen perquè l'activitat física protegeix contra el càncer

Practicar exercici afavoreix que les cèl·lules immunitàries destrueixin les tumorals

LLEGIR

Així afecta el tabac al rendiment esportiu

Tant si ets fumador com si no, fes un cop d'ull a les conseqüències esportives de consumir tabac.

LLEGIR

Caminar 30 minuts diaris és l'exercici més complet

Una investigació de la London School of Economics sorprèn a l'assegurar que caminar mitja hora cinc dies a la setmana aprima més que córrer, caminar amb bicicleta o anar al gimnàs.

LLEGIR

Els increíbles efectes fisiològics del massatge

El massatge és capaç de produir efectes fisiològics beneficiosos per a la salut del cos i de la ment.

LLEGIR

Els propòsits esportius que encara ets a temps de complir

Si ja has desistit d'algunes bones intencions és possible que això et faci reprendre-les.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×