Tres exercicis que hauries de fer tots els dies

FONT: Steven Essink. Mundo Fitness | 10 de març de 2016

  • Només 3 exercicis poden ajudar-te a sentir-te be i lluir una bonica silueta si els fas a diari. 

No tots els exercicis es poden fer regularment i molt menys cada dia, per motius de repòs dels músculs o zones. Però per sort no tots tenen les mateixes limitacions però sí beneficis semblants.

En aquest article et mostrarem 3 moviments que t'ajudaran tant a sentir-te bé com a lluir una bonica silueta, només fent diàriament aquests exercicis.

EXERCICI 1 - lliscar els braços a la paret
Aquest és un escalfament o exercici de rehabilitació que augmenta la mobilitat i la flexibilitat mitjançant les espatlles. L'exercici també millora la postura i l'alineació de la columna.

Pas a pas

  • Primer posa't de peu amb l'esquena recolzada a la paret, totalment plana. Pressiona els braços a la paret amb els colzes oberts a 90º.
  • Mantingues el contacte sempre amb la paret mentre llisques els braços verticalment cap amunt, sempre mantenint l'angle del colze.
  • Pausa i llisca els braços cap avall, tornant a la posició inicial.

Per obtenir els millors resultats, fes de 10 a 15 repeticions d'aquest exercici fins a tres cops al dia. (És molt fàcil de fer)

 

EXERCICI 2 - Elevació de malucs
Pas a pas

  • Estira't a terra amb els braços als costats.
  • Ara doblega els genolls al voltant d'un angle de 75º i aixeca els peus de terra
  • Porta els genolls cap a tu i mantingues una corba fins que aixequis els malucs de terra. Exhala a mesura que realitzes aquesta part del moviment. Consell: Al final del moviment els genolls han d'estar sobre el pit.
  • Estreny els músculs abdominals a la part superior del moviment per un segon i després torna a la posició inicial lentament a mesura que inhales. Consell: Mantingues un moviment controlat en tot moment.
  • Repeteix el procediment.

Fes 5 a 6 repeticions, mantenint la primera posició de l'exercici de 3 a 5 segons.

EXERCICI 3 - Rotació Toràcica
Ajuda a augmentar el rang de moviment, la mobilitat, la flexibilitat i la força al llarg de l'espina dorsal i lumbar inferior.

Pas a pas

  • Recolza't amb les mans i els genolls a terra, seguidament col·loca una de les mans a la part superior del cap.
  • Gira la part superior del cos cap a un costat amb el braç que has elevat, de manera que es torci el teu pit.
  • Aguanta uns segons i torna a la posició inicial.

Això ajuda a restablir un postura natural i sana. Realitza 10 repeticions en cada costat.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×