Superaliment: la chía

31 de gener de 2017

  • Les llavors de chía són un superaliment que destaquen pel seu alt contingut d'omega-3, proteïna, calci, fibra i antioxidants. Si encara no les has provat, anima't a fer-ho i afegeix-les als teus plats. 

Hi ha aliments amb superpoders que ens donen la força necessària per menjar-nos el món. Un aliment d'allò més complet que a Amèrica Central i Sud-amèrica s'usa amb fins medicinals, per prevenir la diabetis, l'obesitat, o les malalties cardiovasculars. Un ingredient súper versàtil que aporta energia i molt sabor! Aquí van 5 motius per animar-te a provar aquestes llavors tan saludables.

 

  • Font de omega3. Ajuda a regular els nivells de colesterol i té cura com cap del teu cor. A més, l'Omega 3 és ideal per disminuir la inflamació de l'intestí i ajuda a reduir el greix abdominal.
  • Rica en fibra. Redueix els problemes de restrenyiment, les malalties cardiovasculars, el càncer de còlon i fins i tot ajuda a combatre el colesterol dolent.
  • Manté a ratlla la gana. Ajuden a perllongar la sensació de sacietat durant més temps i t'allunya de tota temptació!
  • Poders antioxidants. Perquè et facis una idea, aquesta llavor té tres vegades més antioxidant que un nabiu. Gràcies a això es manté fresca durant molt de temps i a tu t'ajuda a eliminar líquids i toxines.
  • Energia extra. Aquestes llavors carregades de fibra i proteïnes t'aportaran aquest xut d'energia essencial perquè et mengis el món sense esforç. A més, millora la resistència de i la hidratació del teu cos.

COM ES MENJA?
Sencera o molta. Es pot preparar en forma de púding, fer batuts amb chía i fruita, preparar barretes energètiques, o afegides directament en amanides, cremes o postres. 

 



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×