Sis coses que pots posar a la maleta per no deixar d'entrenar aquest estiu

FONT: Vitónica. Lady Fitness | 11 de juliol de 2017

  • Si ets dels que seguiran entrenant durant les vacances, aquí van algunes idees de material lleuger i manejable que pots ficar a la maleta per entrenar allà on vagis

Segurament molts de vosaltres esteu ja pensant en les desitjades vacances d'estiu: ja sigui a la platja o a la muntanya, som molts els que optarem per seguir entrenant fins i tot en aquests dies de descans. Si tu també vols mantenir-te en forma en vacances t'expliquem quin tipus de material lleuger i manejable pots ficar a la maleta per entrenar allà on siguis.

SABATILLES DE RUNNING I PULSÒMETRE (1 i 2)
Que no faltin! Els que correm ho fem en qualsevol lloc; és més, sortir de la nostra ciutat acostuma a ser un al·licient per descobrir noves rutes i diferents llocs pels quals desgastar les sabatilles. Amb un parell de sabatilles, el teu pulsòmetre habitual i un parell de pantalons i samarretes tindràs més que de sobres per poder seguir entrenant.

Una bona idea és, abans de sortir de viatge, fer una ullada a webs com Strava o Wikiloc per veure les rutes que pots fer al teu lloc de destí. D'aquesta manera podràs triar per endavant aquelles que millor s'adaptin a la teva condició física i l'entrenament que vulguis fer cada dia: més exigent quant a ritmes, un tiratge llarg en la qual gaudir del paisatge ...

Tingues en compte sobretot el tipus de terreny en què correràs per poder escollir les sabatilles més adequades i, en el cas de realitzar tirades llargues, també és bona idea portar la motxilla d'hidratació, sobretot si no coneixes la zona i no saps si hi ha fonts en el camí.

EL TRX (3)
Et permetrà entrenar amb el teu propi pes allà on vagis. He de dir que és una de les millors compres de fitness que he fet perquè m'ha salvat molts entrenaments, tant a casa (sobretot si fa molta calor o molt fred i em fa mandra sortir al gimnàs) com a les vacances.

El TRX és ideal, per exemple, per dur a unes vacances a la platja: només necessites un suport on ancorar (jo ho he fet moltes vegades en els jocs que hi ha a les platges per als nens, quan no hi ha nens, és clar) i ja tens un entrenament complet per tot el cos.

A més, el fet d'entrenar sobre la sorra pot ajudar-nos a treballar la propiocepció i l'equilibri, en ser un element més o menys inestable.

GOMES ELÀSTIQUES I UNA CORDA PER A UN ENTRENAMENT COMPLET (4 i 5)
Si no disposes d'un TRX, una altra de les opcions que tens per treballar la força són les gomes elàstiques. Aquestes gomes, disponibles en diverses resistències i materials, són tremendament versàtils i ens permeten treballar tots els grans grups musculars afegint un plus d'intensitat als exercicis amb el nostre pes corporal.

Combinar l'entrenament amb bandes elàstiques amb els exercicis de calistenia pot ser una gran idea: afegir més intensitat a unes flexions de pit és senzill subjectant la goma elàstica amb les dues mans i passant-la per darrere de l'esquena, per exemple. A més, és un material que no pesa i no ocupa res dins de la maleta: perfecte per portar a qualsevol lloc.

Si vols seguir entrenant cardio en vacances però no vols sortir a córrer (o vols combinar-lo amb altres exercicis), una corda per saltar és ideal per portar de viatge. Una sessió de salts de deu minuts sense parar i combinant diferents estils (salts normals, salts sobre una cama, salts dobles, salts creuant la corda per davant ...) és un entrenament exigent que posarà a prova el nostre cor, els nostres pulmons, la musculatura de les nostres cames i el nostre abdomen i també la dels nostres espatlles. També un entrenament per intervals (per exemple: 15 x 50 segons saltant + 10 segons de descans) pot ser una bona opció per mantenir-nos en forma en aquests dies.

 ARMILLA O TURMELLERES AMB LLAST (6)
Un altre element molt versàtil per afegir intensitat als nostres entrenaments amb el pes corporal és l'armilla amb llast, que no ocupa massa espai i cap en qualsevol lloc. Podeu utilitzar-la en tots els exercicis que realitzeu amb el vostre propi pes corporal: flexions, exercicis amb salts, burpees...

Els llasts per turmells o pels canells també poden ser útils si sortim de viatge, sobretot a l'hora d'intensificar entrenaments centrats en un determinat grup muscular. Uns llasts per als turmells poden ajudar-nos a treballar de forma més intensa la zona dels glutis, en lloc de fer-ho sol amb el nostre propi pes, per posar un exemple.

Amb totes aquestes opcions ja no hi excuses per no seguir entrenant encara estiguem de vacances: mantenir-nos en forma, també en els dies de descans, pot ser 'una manera genial de desconnectar i de conèixer nous llocs.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×