Set aliments a eliminar si vols perdre pes

FONT: Vitónica. Gabriela Gottau | 06 de setembre de 2017

  • Si aquest estiu t'has excedit i has guanyat alguns quilos, aquí tens set aliments que has d'eliminar de la teva dieta si vols perdre pes

Per aconseguir una efectiva i sana pèrdua de pes és important fer alguns ajustaments a la nostra dieta i sempre és millor de la mà d'un professional. Si bé podem aconseguir molt regulant quantitats, hi ha ingredients que no aporten res de bo a l'organisme ni són necessaris per al seu funcionament. Per això, aquests són els set aliments que un nutricionista eliminaria de la teva dieta si vols perdre pes:

Sucre de taula
És l'exemple perfecte que alguns aliments només aporten calories sense bons nutrients a la dieta, per això, el sucre de taula és el primer que recomano reemplaçar en la dieta dels meus pacients quan busquen aprimar-se.

És font d'hidrats simples, sense vitamines ni minerals, no sadolla i només aporta calories que acompanyen el sabor dolç que brinda als nostres plats. Per això, al moment de perdre pes sempre és recomanable eliminar el seu ús, sobretot si ets alt consumidor de sucre de taula.

En el seu reemplaçament, podem escollir stevia, edulcorants artificials o bé, mel que té antioxidants, minerals i major poder endolcidor de manera que la emprarem en menor proporció que el sucre refinat.

Begudes ensucrades
És una de les principals fonts de sucre entre els espanyols i igual que el sucre de taula és font de calories buides, és a dir, aporta energia sense bons nutrients per l'organisme amb l'agreujant d'haver substàncies com la cafeïna que potencien el poder addictiu dels sucres.

Per això i perquè no sadollen llavors podem beure grans quantitats de calories sense adonar-nos, el millor és reemplaçar begudes ensucrades per aigua, aigua saborizada amb sucs naturals o similars però sense sucres afegits.

Fiambres i embotits
La carn fresca sempre tenen lloc en una dieta per perdre pes, sempre que no es tracti de persones vegetarianes. No obstant això, els embotits i embotits ja no són aliments sinó productes a causa del seu processament industrial i per això, tenen més sodi, amaguen sucres i poden ser concentrats en greixos, calories i additius que perjudiquen la salut.

Per exemple, les carns processades han estat vinculades a major risc de càncer així com a problemes metabòlics de manera que, si volem perdre pes tenint cura de la salut serà important la seva reducció al màxim en la dieta diària.

En el seu reemplaçament podem escollir carns fresques i magres ja cuites com ara: filet de vedella, pit de pollastre o gall dindi, entre d'altres.

Patates fregides de bossa
Encara que cap fregit és recomanable quan busquem perdre pes donada la gran quantitat de greixos i calories que absorbeixen els aliments durant aquest mètode de cocció, podem fer una excepció a fregits casolanes ben controlades i ocasionals, és a dir, amb una baixa freqüència de consum.

No obstant això, les patates fregides de bossa tenen un veritable component addictiu determinat per la combinació de farines refinades, sal i greixos així com també per la seva textura cruixent.

Com si fos poc són concentrades en calories i no aporten bons nutrients a l'organisme, de manera que, si volem aprimar aconseguint un bon control de l'ingerit i millorant la qualitat nutricional de la dieta, les patates fregides així com altres snacks comercials haurien d'evitar.

Begudes alcohòliques

L'alcohol, com el sucre, és una altra font de calories buides, sense bons nutrients per a l'organisme, amb poder addictiu i efectes nocius tot i que s'ingereix en petites quantitats.

A més, les seves calories impedeixen l'ús de greixos com a font d'energia, cosa que pretenem aconseguir quan busquem aprimar i que l'alcohol amb el seu consum pot impedir fàcilment.

D'altra banda, també podria estimular la gana i lluny d'ajudar-nos, entorpir la pèrdua de pes.

Pastisseria industrial
Els productes de pastisseria industrial són rics en sucres afegits, farines refinades i greixos trans, tots components que perjudiquen la salut, podent afavorir l'augment de pes i l'emmagatzematge de greix en el cos, per tant, és fonamental la seva reducció al màxim possible quan busquem perdre pes.

A més, les pastes industrials es troben entre els aliments més addictius que podem consumir i si volem aprimar, res millor que poder controlar la quantitat i freqüència del que ingerit.

En el seu reemplaçament podem escollir galetes casolanes sense sucres afegits, pa integral fresc o torrat o altres alternatives en el possible casolanes i no d'origen industrial, ja que tots els ultraprocesados deixen molt a desitjar quant a la seva qualitat nutricional.

Plats preparats per consumir
Tant si són plats que podem comprar a qualsevol fastfood o aquells congelats i preparats per ficar al microones, sempre hem d'evitar-ne el consum, ja que es tracta de productes satisfets d'additius, sodi, greixos i sucres ocults en els quals no podem identificar fàcilment aliments .

Per això, la seva qualitat deixa molt a desitjar, tindrem escassa quantitat de fibra, vitamines i minerals com caracteritza els ultraprocesados i això, s'associarà a una dieta de mala qualitat i per a res favorable quan busquem perdre pes.

Només els vegetals congelats seran aptes en la nostra dieta per perdre pes, ja que són aliments no menjars o plats elaborats llestos per consumir que en res afavoriran un aprimament reeixit.

Si vols perdre pes, no només has incrementar el consum d'aliments de bona qualitat nutricional, sinó també evitar aquests set aliments que tot nutricionista recomanaria eliminar de la dieta.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×