Menys ansietat i estrès gràcies al Ioga

FONT: CMD Sport | 17 de gener de 2017

  • Un estudi de la Clínica Mayo, confirma que les persones que busquen reduir l'estrès i l'ansietat haurien iniciar-se en la pràctica del Ioga. Aquesta disciplina involucra la ment i el cos, en combinar exercicis d'estirament, respiració controlada i relaxació.

Segons les conclusions de l'estudi de la Clínica Mayo, als EUA, la pràctica del Ioga permet treballar l'àrea física i mental per aconseguir la tranquil·litat de cos i ment, i aconseguir relaxar-se i controlar l'estrès i l'ansietat.

La Clínica Mayo recorda que el Ioga té molts estils, formes i intensitats. Per exemple el Hatha ioga, que en particular pot ser una bona opció per al tractament de l'estrès. Aquest és un dels estils més comuns, els moviments són fàcils i els principiants poden fer-ho a un ritme més lent. No obstant això, recalquen que la majoria de les persones poden beneficiar-se de qualsevol estil de ioga.

Els components bàsics de Hatha ioga i de la majoria de les classes, segons la Clínica americana, són:

  • Les asanes o postures. Són una sèrie de moviments dissenyats per augmentar la força i la flexibilitat. Aquestes van des tendir a terra completament relaxat fins postures difícils que impliquen estiraments.
  • Respiració. Aquesta és una part important del Ioga, ja que la respiració significa energia vital. A més el ioga ensenya que el control de la respiració pot ajudar-te a controlar el cos i a relaxar la seva ment.


ALTRES BENEFICIS
Els potencials beneficis del Ioga per a la salut, recorda la Clínica Mayo, són:

  • La reducció de l'estrès i l'ansietat. També pot millorar el teu estat d'ànim i brinda una sensació general de benestar.
  • Millora de la condició física. Practicar ioga pot portar a millorar l'equilibri, la flexibilitat, l'amplitud de moviment i la força. Això es tradueix en menys probabilitats de lesionar-se en altres activitats físiques oa les seves activitats diàries.
  • Gestió de les condicions cròniques. El ioga pot ajudar a reduir els factors de risc de malalties cròniques, com la malaltia cardíaca i la pressió arterial alta. També pot ajudar a alleujar mals com la depressió, el dolor, l'ansietat i l'insomni.


PRECAUCIONS
El ioga és considerat segur, però es recomana la seva pràctica sota la guia d'un instructor capacitat. No obstant això, els especialistes de Clínica Mayo asseguren que hi ha algunes situacions en què la disciplina podria representar un risc:

  • Consultar amb un metge abans de començar a fer ioga, sobretot si tens una hèrnia de disc, risc de coàguls sanguinis, malalties dels ulls, incloent el glaucoma, si estàs embarassada, tens greus problemes d'equilibri, osteoporosi severa o si la pressió arterial no està controlada.
  • Clínica Mayo aconsella practicar ioga en aquestes situacions sempre que es prenguin certes precaucions, com evitar certes postures o estiraments.


Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×