Has d'entrenar amb l'estómac buit per perdre pes?

FONT: Steven Essink. Mundo Fitness | 11 d'octubre de 2016

  • Una de les preguntes més freqüents és si s'ha de menjar abans o després de l'entrenament. Hi ha una resposta correcte a la pregunta? 

Normalment ens influeixen els comentaris d'altres persones, fem cas d'aquells consells que ens donen i que creiem que ens poden servir. Si escoltes que una dieta funciona, automàticament vols saber què has de menjar o que has de fer per baixar de pes.

En general volem tenir un pla d'acció per així millorar els nostres resultats i poder aconseguir allò que desitgem.

Una de les preguntes que molts ens fem abans d'entrenar i que té una gran quantitat d'opinions al respecte, és ¿he de menjar abans de l'entrenament? Hi ha com sempre pros i contres de tots dos, però en el que tots coincidim és que cal fer el millor per al nostre cos.

És cert que mentre que algunes persones mengen abans de l'entrenament i els senta bé, altres es veuen incapaços. Però quina és la manera òptima de perdre pes? Entrenem amb l'estómac ple o buit?

Primerament centrem-nos en l'entrenament de cardio a primera hora del matí sense tenir absolutament res a l'estómac. Una gran quantitat d'experts coincideixen que és beneficiós.
Quan ens estem tota la nit sense menjar, el glucogen (hidrat de carboni emmagatzemat) s'esgota al matí, per tant una sessió de cardio matinal podria exposar al teu cos a una crema de greix de major percentatge. La reducció de reserves de glucogen pot ajudar al teu cos a cremar greix, però si estàs cansat/ada, aquesta mateixa acció pot ser dolenta per al cos, portant-lo a utilitzar múscul per obtenir l'energia.

Atès que la majoria de nosaltres sopem poques hores abans d'anar a dormir, i degut al ritme de les nostres vides, no descansem les suficients hores. La probabilitat d'esgotar completament les reserves de glucogen durant el període de son és molt difícil. Això significarà que podrem fer perfectament un entrenament a primera hora per així perdre greix.

En el cas de menjar abans de l'entrenament, el procediment és diferent i hi ha una gran diversitat d'opinions. El més important és la quantitat!
L'argument en contra de menjar abans de fer qualsevol tipus d'exercici ve recolzat per la raó que, quan mengem, una gran quantitat de sang es desvia cap als músculs per treballar en el sistema digestiu i ajudar a processar els aliments. Per tant donada la funció de transportar l'oxigen de la sang, fa que hi hagi menys quantitat d'oxigen disponible per als músculs i redueixi la capacitat de crema de greix.

Però nombrosos estudis han demostrat el contrari, sobretot ingerir petites quantitats d'aliments moments previs a l'exercici, és totalment recomanable.

"Per tant, he de menjar abans d'un entrenament o no?"
En conclusió, simplement has de saber què és millor per a tu i que et senti millor. Perquè la diferència entre menjar alguna cosa lleugera o no menjar no és tan gran. El teu estómac en cap cas està ocupat fent una gran digestió, pel que lliura grans quantitats d'oxigen als músculs i crema greix.

El que tenim clar és que un àpat copiós previ a un exercici o entrenament no és bo per a la teva salut. En la resta tu tries.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×