Genolls intactes

FONT: Domingo Sánchez. Trail Run | 08 d'abril de 2016

  • Enforteix les cames i proporciona estabilitat als genolls per evitar lesions amb aquests quatre exercicis.

Enforteix les articulacions del tren inferior amb aquests quatre senzills exercicis. Aconseguiràs enfortir-les per evitar en la mesura del possible les temudes lesions.

OBJECTIUS: Proporcionar capacitat estabilitzadora al genoll i enfortir els músculs quàdriceps i isquiotibials en el seu gest específic.

1. La flexió en pla inclinat (<25º), permet aïllar l'acció del quàdriceps en el control excèntric de la flexió de genoll i per tant, focalitzar la càrrega al tendó rotular. Indicat per reentrenament i prevenció de tendinopaties.

2. Sobre un suport, variar el centre de masses mantenint el genoll sobre la vertical del suport del peu permet una major activació neuromuscular en tot el tren inferior per logar l'estabilitat. És un excel·lent exercici per millorar la propiocepció i control de l'equilibri en genoll i turmell.

3. En suport unipodal sobre un step, tocar per davant i enrere mantenint alineat a la cama de suport turmell-genoll-maluc.

4. Per millorar la força excèntrica de quàdriceps i al mateix temps augmentar la capacitat estabilitzadora dels músculs del core, inclina't cap enrere mantenint estable maluc i columna.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×