Fruites i verdures. Quan menjar cadascuna d'elles?

FONT: David Costa. Mundofitness. | 29 de juny de 2016

  • Si entrenes amb peses, no només has de consumir proteïnes. Per no patir deficiències corporals, no oblidis els micronutrients que et proporcinaran les fruites i les verdures. 

Quan estem entrenant amb peses, solem pensar que hem de consumir de forma prioritària les proteïnes i deixar de banda els carbohidrats i greixos. Però portar un bon progrés, sobretot, per no haver deficiències corporals, no has d'oblidar els micronutrients proporcionats per les fruites i les verdures.

En aquest article, l'expert en entrenament físic David Costa, creador del mètode Strong is the New Sexy, explica la importància de consumir fruites i verdures fresques diàriament.

Importància dels micronutrients.
Aquesta denominació ens indica que conté vitamines, minerals i oligoelements. Cada un d'aquests micronutrients té un paper important en el funcionament adequat del cos. Com David Costa indica, sovint el nostre organisme necessita aquests elements, per assegurar i garantir l'equilibri de la salut i així poder tenir un funcionament òptim. En cas de deficiències, es veuran perjudicades algunes funcions, com ara l'alentiment del metabolisme, un sistema immunitari feble i una recuperació més pobra (que et afectaria en el somni).

Com assegurar una bona ingesta de micronutrients?
Assegurar una ingesta adequada, es pot aconseguir de diverses maneres: la qualitat dels productes (fruites i verdures orgàniques) és un de les claus. És important saber quina és la riquesa d'aquests micronutrients i sobretot, saber que és fonamental menjar 5 peces diàries de fruites o verdures per determinar el consum òptim.

Impacte de fruites i verdures al cos.
A més d'oferir el que necessita en termes de micronutrients, les fruites i verdures ajudaran a l'organisme a regular el pH, ja que la majoria són alcalinitzants i és a través del seu contingut o citrat de potassi bicarbonat (K) de calci (Ca) , magnesi (Mg) i sodi (Na) que aconsegueix ajudar el metabolisme.

El cos està permanentment mantenint la teva pH el més neutre possible (entre 7.38 i 7.42) amb acidosi (pH inferior a 7). Si això no funciona, pot donar com a resultat: l'augment de la inflamació, un metabolisme lent, la desmineralització , el debilitament general del cos, la disminució de la síntesi de proteïnes i la sensibilitat hipo del sistema nerviós central.

Per assegurar la ingesta eficaç de minerals i vitamines, és imprescindible optar per les fruites i verdures de temporada (preferiblement orgàniques). Per estar segur de la qualitat i l'origen de la fruita és fonamental saber quan les pots consumir (pots consultar el calendari de fruites a la següent infografia). 

Trobaràs a la guia Strong is The New Sexy by David Costa, més consells d'alimentació i 10 receptes originals que permetrà variar la teva alimentació amb plaer. També comptes amb la demo gratuïta disponible a www.StrongIsTheNewSexy.es



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×