Evita aquests 11 errors en les classes de cycling

03 de juny de 2016

  • L'spinning és un exercici de cardio increïble i estimulant. A més de divertir-te, pots arribar a cremar fins a 500 calories en una sessió de 45 minuts. Però encara que sembli súper simple, normalment es cometen molts errors. Aquí t'expliquem tot el que has d'evitar per no sabotejar el teu entrenament!

Utilitzes roba inadequada
Procura no portar res de cotó. Sabem per experiència que l'ambient de les classes es va escalfant i es tendeix a suar molt. Uns pantalons curts o unes malles de ciclisme encoixinades faran que et sentis més còmode durant la sessió.

No t'hidrates prou
Porta una ampolla d'aigua i tracta de beure durant la classe sencera. És molt important tenir una bona hidratació durant tot el dia.

¿I aquestes sabatilles?
Tot i que és millor tenir sabatilles de ciclisme, les pots alternar amb altres sabatilles d'esport, però com més gruixuda sigui la sola millor. Les soles primes et poden fer mal quan el metall del pedal se't clavi en l'arc del peu. Les sabatilles que tenen tacs donen molta més força i ajuden al múscul en cada pedalada. Així que, si no tens un parell ... No sé a què esperes!

No ajustes la bicicleta
Arribes just de temps a la classe i et poses a la bicicleta tal com està? Tens risc de lesionar-te, si encara no ho has fet. Tenint en compte la posició de la bici, pots aprofitar tots els avantatges de la classe de cycling i minimitzar el risc de lesions. Ves uns minuts abans per ajustar correctament la bici. A continuació et deixem uns consells perquè estigui perfectament posicionada:

  • Ajusta l'alçada del seient de manera que els teus genolls estiguin lleugerament doblegades a la part inferior del recorregut del pedal.
  • Ajusta la posició del seient cap endavant / enrere perquè els teus braços estiguin a una distància còmoda des del manillar tenint els colzes lleugerament flexionats.
  • Si ets principiant, comença amb el manillar en una posició relativament alta. A mesura que vagis augmentant la flexibilitat i estiguis més còmode sobre la bici, pots començar a baixar el manillar fins a arribar aproximadament a l'alçada del seient.

Et col·loques com hauries de fer-ho?
Has d'anar al teu ritme, primer aprendre els moviments assegut i a mesura que avancis ja els podràs fer de peu. Mantingues sempre el teu cos sota control. Segueix aquest consell per fer la classe perfecta.

  • Postura de muntar: mantingues les espatlles cap avall, el tronc rígid i mantingues la postura forta quan condueixis. Si estàs assegut amb els braços estesos cap endavant i l'esquena encorbada, tens problemes. Aquesta posició pot tensar l'esquena i causar molèsties.

No et mous prou
Hem de posar l'accent en el nostre estat físic, i acostumar-nos a fer abdominals, flexions i oblics a part de l'spinning. És molt important fer aquests exercicis ja que es treballa músculs diferents i per tant beneficia al nostre cos.

No utilitzes resistència
Puja la resistència de la bici! Altrament, no estaràs entrenant res. Sempre ha d'haver certa resistència a la teva bicicleta, i anar augmentant a poc a poc.

Atenció amb els peus!
Quan estiguis pedalant, el truc és deixar caure el taló movent el peu com si estiguessis raspant el fang de la sabatilla.

Les cames van boges
Muntar a alta intensitat sense resistència és ineficaç en una bicicleta estàtica (i podria causar greus molèsties). En el seu lloc, prova de muntar a 110 RPM o menys. Si comences a rebotar a la cadira, augmenta la resistència. 

Utilitzes el mòbil
Encara que alguns gimnasos tenen una política en la qual no permeten l'ús dels mòbils, alguns ciclistes ignoren aquesta norma. Et recomanem que deixis el telèfon a la bossa perquè et puguis centrar en la rutina i amb tu mateix!

Estàs oblidant la higiene?
Assegura't que la teva roba estigui neta - encara que "faci bona olor" abans de començar la classe, la suor pot reactivar bacteris. I si vols fer bona olor i estar net, utilitza sempre desodorant.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×