Com pots mesurar els resultats del teu entrenament?

FONT: Steven Essink. Mundo Fitness. | 09 de juliol de 2015

  • Medeix amb una simple cinta mètrica les evolucions del teu entrenament! 

Quan es tracta dels resultats obtinguts, és molt important mesurar-nos a nosaltres mateixos. És perfecte per saber com anem evolucionant i per motivar-nos prendre algunes mides amb una simple cinta mètrica. Com saps, el greix del cos pesa tant com els músculs, així que és més recomanable anar controlant les mides que no pas el que diu la bàscula. 

Si fas exercici cada dia i menges sa, hauries de mesurar-te a mínim un cop al mes (recomanable que ho facis cada tres setmanes) 

Prenent mides obtindrem una mostra d'aquests resultats que ens costa tant aconseguir i a més observarem de manera molt directa si el que estem fent ho fem d'una manera eficient. Fes-te  una taula i ves prenent notes d'aquests resultats per poder comparar-les i veure tota l'evolució d'una sola vegada. Les mesures que prenguis eran els millors indicadors per saber el teu recorregut personal.

Però abans de tot això cal saber què has de mesurar i com ho has de fer.

En primer lloc, les coses que podem mesurar són: la cintura, el pit, els malucs, els braços i les cames. Per fer-t'ho més fàcil et anem a explicar com has de mesurar cada zona. Una cosa molt important és que cada mesurament deu ser sempre a la mateixa zona, per així poder obtenir els resultats el més precís possible. El millor és mesurar-nos amb roba molt ajustada o directament despullats. A més és útil si aquest procés ho fas davant de la teva mirall.

PIT
En primer lloc, estàs mesurant l'àrea del pit. Has d'estar segur que estàs posant la cinta a la línia central del pit. La cinta ha d'envoltar l'esquena fins a aquesta part del davant.

CINTURA
El següent és la cintura, ara has de assegurar-te que col·loques la cinta a la part més estreta. Si no tens cap part més estreta, col·loca la cinta al melic. Assegura't que la cinta envolta l'esquena.

MALUCS
A continuació passem als malucs. Per mesurar-correctament, assegura't de tenir els peus junts i col·loca la cinta mètrica a la part ampla del gluti i dirigeix-la cap endavant.

CUIXA
Mesura't també la part més ampla de les cames, has d'estar dempeus i els teus músculs totalment relaxats.

BRAÇOS
I finalment, toquen els braços. Per mesurar-los, estira el braç girant el palmell de la mà cap endavant. Passa la cinta per la part més ampla de les teves bíceps, t'has d'assegurar que la cinta estigui ben anivellada.

Així és com es mesuren les parts del cos, assegura't després anotar i recordar on has posat la cinta per a la propera vegada. Un consell si t'és difícil mesurar-te a tu mateix, demana-li ajuda a un amic, segur que t'ajudarà.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×