Com cremaràs el que has menjat avui?

FONT: El País. Secció Buenavida | 16 d'abril de 2015

  • Has esmorzat xurros? O potser un donut? Si era el que et venia de gust, cap problema! Toca cremar-ho! Treu la calculadora i prepara't a compensar-ho! :-) 

Els beneficis d'una activitat física regular són nombrosos: millora del funcionament del cor, control del pes, elevació de l'autoestima i el benestar personal, reducció de l'estrès o el mal humor. Coincideixen en això totes les societats mèdiques, entre les que es troba la Fundació de Hipercolesterolèmia Familiar, que en la seva guia de reducció del colesterol enumera les esmentades avantatges. Encara que, d'acord amb les dades facilitades, suggereix una més: menjar sense remordiments. Perquè si vostè ha decidit que avui, festiu nacional, s'ho prendrà de descans. I que, en lloc de suar, prefereix acoblar al voltant de la taula, amb familiars i amics, a gaudir de les menges que en els dies laborables no solem permetre, sàpiga que aquesta mateixa associació ha calculat com cremar les calories de cada aliment culpable amb diferents activitats: caminar (consum: 5 kcal / min), córrer (consum: 9 kcal / min) i bicicleta a 20 km / hora (consum: 11 kcal / min).

Així cremaràs demà el que mengis avui
- 4 xurros: 21 minuts caminant, 12 corrent i 9 en bicicleta,
- 1 llauna de refresc: 30 minuts caminant, 16 corrent i 14 en bicicleta,
- 3 bombons: 30 minuts caminant, 17 corrent i 14 en bicicleta,
- 1 xocolatina: 36 minuts caminant, 20 corrent i 16 en bicicleta,
- 1 bossa petita de patates: 38 minuts caminant, 21 corrent i 17 en bicicleta.
- 1 bossa de crispetes: 38 minuts caminant, 21 corrent i 17 en bicicleta.
- 6 galetes: 42 minuts caminant, 23 corrent i 19 en bicicleta.
- 1 bossa de fruits secs o pipes: 44 minuts caminant, 24 corrent i 20 en bicicleta.
- Massapà o torró: 45 minuts caminant, 25 corrent i 20 en bicicleta.
- 1 croissant: 46 minuts caminant, 25 corrent i 21 en bicicleta.
- 1 gelat: 46 minuts caminant, 25 corrent i 21 en bicicleta.
- 1 donut: 54 minuts caminant, 30 corrent i 24 en bicicleta.
- 1 hamburguesa amb formatge: 64 minuts caminant, 35 corrent i 29 en bicicleta.
- 1 porció de pastís: 70 minuts caminant, 39 corrent i 32 en bicicleta.
- Entrepà d'embotit: 79 minuts caminant, 44 corrent i 36 en bicicleta.
- 1 porció de pizza: 84 minuts caminant, 46 corrent i 38 en bicicleta.
- Sandvitx mixte: 100 minuts caminant, 55 corrent i 45 en bicicleta.
- 1 menú gran de menjar ràpid (hamburguesa, patata i refresc): 236 minuts caminant, 131 corrent i 107 en bicicleta.



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×