Beneficis de les sessions de GAC

20 de novembre de 2014

  • Una activitat pensada per contrarrestar l'acumulació de teixit adipós a glutis, abdominals i cames, i corregir problemes derivats de la manca d'activitat física, com poden ser la mala circulació o la flacciditat.

Les sessions de GAC són sessions pensades per a dones, i són un conjunt d’exercicis orientats a enfortir i tonificar glutis, abdominals i cames, tres zones del cos on s'emmagatzema una major quantitat de greix quan tenim una vida sedentària o no cuidem la nostra alimentació.

Els beneficis que obtindreu en les sessions de GAC són:

· Es tonifiquen i enforteixen els glutis, abdominals i cames.
· Ajuden a definir i embellir la figura.
· Ajuda a corregir desviacions de columna i millora la postura corporal.
· Els exercicis milloraran notablement la força en glutis, abductors, quàdriceps, isquiotibials i bessons.
· Evita i prevé la incontinència urinària. (pel treball de la zona abdominal i perineu)

Com es una sessió?

Una sessió de GAC consta de tres parts, habituals en gairebé totes les activitats dirigides que s’imparteixen al gimnàs.

1. Escalfament; on l'objectiu principal serà l'activació muscular per preparar el nostre cos per a l'activitat (aquí pots trobar un article sobre la importància de l’escalfament)
2. Part principal, on els exercicis a realitzar estaran centrats en les 3 zones del cos que hem especificat anteriorment, on els exercicis variaran de zona contínuament per evitar una sobrecàrrega d'un múscul en concret per realitzar exercicis seguits del mateix grup muscular.
3. I finalment una tornada a la calma, dissenyada amb exercicis d'estirament i flexibilitat, per evitar rampes musculars i que els nostres músculs es recuperin més ràpidament.

No forceu en excés durant les primeres sessions de GAP. Preneu-vos les classes com una carrera de fons, notareu progressivament la millora. No busqueu resultats des del primer dia. Cal donar temps al cos per adaptar-se als exercicis.

Si assistiu a aquest tipus de sessions un mínim de dos cops per setmana i aneu combinant amb algún tipus d’activitat cardiovascular (córrer, cinta, elíptica…) veureu com aconseguiu reduir volum en aquestes zones. 

Ànimeu-vos, i ja ens direu què us semblen! 



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×