10 Raons per fer esquats

FONT: Ricky, L. The 10 Most Important Reasons To Squat. Per a Breaking Muscle | 18 d'octubre de 2019

  • Els esquats són uns dels exercicis més complets de tots. Poden ser practicats amb o sense pes i tenen molts beneficis. Et deixem 10 raons per les quals n'hauries de fer!

Els esquats són uns dels exercicis més complets de tots. Poden ser practicats amb o sense pes i tenen molts beneficis. Per exemple, ajuden a mantenir la nostra postura física en una posició adequada, evitant que les espatlles caiguin cap endavant i que la nostra esquena es encorve.

Aquests problemes ocorren quan les persones tenen un estil de vida sedentari, per això, has de posar en pràctica aquest exercici. Si vols conèixer més sobre aquest exercici i els beneficis que porta amb si, descobreix 10 poderoses raons per fer esquats.

1. Milloren la postura corporal
Els músculs que sostenen la nostra columna poden desenvolupar-se d'una millor manera si poses prou pes a l'esquena perquè els músculs erectores s'enforteixin de forma natural.

Els esquats, a més d'augmentar la nostra massa muscular, també ajuden a obtenir una millor postura corporal.

2. Generen hormona del creixement (HGH)
Quan les persones comencen a aixecar més pes en esquat, els músculs grans exerceixen un esforç terrible. Aquests músculs es fan malbé i posteriorment han de reparar-se. Com a resultat, les nostres glàndules pituïtàries alliberen hormones naturals del creixement humà (HGH) per tal que puguem reparar-les.

La HGH no només ajuda a curar els músculs, sinó que també estimula la fortalesa òssia, la pèrdua de greix, augmenta l'energia, estabilitza l'estat d'ànim i afavoreix la reproducció cel·lular i la regeneració.

Si vols obtenir-la de forma natural sense recórrer a suplements, fer esquats és la millor opció.

3. Ajuden a perdre greix
Els exercicis de cardio són els més recomanats per cremar greix; fins i tot fins a 2 hores després d'haver completat l'entrenament; però, quan es realitzen esquats es pot cremar greix durant les següents 18 hores o més després de culminar un entrenament.

Això es deu al fet que l'entrenament de força crea el que es coneix com consum excessiu d'oxigen posterior a l'exercici (MPOC, per les sigles en anglès). Aquest terme és usat pel temps que el nostre metabolisme s'eleva després de l'exercici.

Si vols construir o mantenir múscul mentre perds pes, les esquat són l'exercici més recomanat.

4. Augmenten el nivell de col·lagen
Els esquats augmenten la producció de col·lagen; per tant, frenen els símptomes de l'envelliment, el que ens ajuda a obtenir una aparença física més tonificada.

La funció principal del col·lagen és mantenir els tendons, la pell i el cartílag saludables, brindant integritat i elasticitat a la nostra infraestructura, al mateix temps que redueix les arrugues i les línies fines.

A part d'ajudar-te a estar més jove, també t'ajudarà a estar en un millor estat físic i a sentir-te més actiu i millorar el teu estat d'ànim.

5. Prevenen l'osteoporosi
Els esquats milloren la densitat òssia en malucs i columna vertebral, fent els nostres ossos més forts i rígids.

No hi ha signes d'advertència abans d'una primera ruptura òssia. Moltes persones pensen que no han de preocupar-se per la salut òssia sinó fins passar els 40 anys; per això, cal promoure la salut òssia a qualsevol edat, sobretot si ets una persona molt activa. I per això, res millor que fer esquat amb freqüència.

 

7. Enforteixen els genolls
Les esquat ajuden a construir el múscul vast medial i el quàdriceps, que ajuden a estabilitzar i protegir el genoll.

Les persones creuen que per fer esquat, els genolls es pot veure afectades. Això és cert que si les executes malament, però si les fas correctament, posar-te en posició d'esquat és una excel·lent forma de protegir i donar suport teus genolls.

8. Ajuden a eliminar el dolor crònic
La força del romboides i dels músculs erectors de la columna, han de coincidir amb la força dels pectorals perquè estiguin lliures de dolor.

L'aixecament de peses s'ha convertit en un exercici per esculpir el nostre cos en lloc d'equilibrar els músculs. En poques paraules, les persones prefereixen treballar els músculs més cridaners, per veure'ls més grans i forts, en lloc de treballar aquells que realitzen el treball de mantenir la nostra infraestructura física en la posició correcta.

Si el que vols és aconseguir això últim, resultaran imprescindibles en la teva rutina els esquats.

9. Ajuden a augmentar la flexibilitat
Els esquats augmenten la flexibilitat en malucs, columna toràcica, espatlles, genolls i turmells.

Fer esquats t'ajudarà a requerir de menys energia per moure't a través d'un major rang de moviment, el que reduirà el risc general de lesions i augmentarà el teu rendiment físic.

10. Augmenten la connexió ment, cos i esperit
De la mateixa manera que els músculs romboïdals i pectorals han d’estar equilibrats en la força per estar lliures de dolor, l’esperit, la ment i el cos s’han d’equilibrar per assolir objectius físics.

 

Conclusió
Els esquat són un exercici molt complet: t'ajuden a guanyar força, massa muscular i a més t'ajuden a millorar la posició física i a enfortir els ossos.

És un exercici carregat de beneficis que et farà ser una persona més activa i independent.

 



Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×