Batut recuperador per després de l'exercici

El programa online d'alimentació saludable ens porta aquest mes un sa i nutritiu batut de recuperació per després de l'exercici, cuinat per Elena Congos, una de les millors maratonianes paralímpiques del món. 

LLEGIR

Cinc tècniques de lligat de cordons per evitar molèsties

La forma de lligar els cordons de les sabatilles per córrer pot influir en l'aparició de molèsties i fins i tot lesions als peus. Presentem 5 tècniques que us ajudaran segons les molèsties que noteu.

LLEGIR

El rem et farà millor corredor

Vols millorar el teu rendiment en carrera? El rem pot ser un mètode molt efectiu per fer-ho.

LLEGIR

Els beneficis del Aqua Running

Encara que el "aqua running" no es troba tan popularitzat com altres alternatives d'entrenament creuat, és una alternativa vàlida que presenta alguns beneficis interessants.

LLEGIR

Quines sabatilles de running comprar? Com trepitges?

Triar unes sabatilles running adequades no és una decisió arbitrària i hem d'estar plenament segurs de les característiques exactes que busquem en una sabatilla. Una de les coses bàsiques que qualsevol corredor hauria de tenir en compte a l'hora de comprar-se les seves sabatilles running és el tipus de trepitjada que realitza quan corre.

LLEGIR

10 Aliments que et poden ajudar a perdre pes

Si ets esportista i vols perdre pes, aquí tens deu aliments fonamentals que no poden faltar en la teva llista de la compra i que no et deixaran sense energia. 

LLEGIR

Els 10 beneficis del running per al cos i la ment

El fenomen running haurà estat la tendència del 2014, i no només com a exercici de moda, sinó també com a tendència en vestuari. Durant aquest últim any, les celebritats i trendsetters del moment han demostrat que les sabatilles han pogut prendre el relleu als talons i s'han pujat fins i tot a les millors passarel·les. Abans d'endinsar-a l'armari, la febre per sortir a córrer es va desencadenar com una opció d'exercici econòmica i apta per a tots els públics.

LLEGIR

Tres zones que has enfortir per córrer els 21 i 42k

Per córrer una mitja marató o la marató és indispensable comptar amb músculs enfortits que puguin suportar l'exigència de córrer durant molt de temps. 

LLEGIR

Avantatges d'entrenar amb pulsòmetre

Els aficionats al running coneixen la importància de controlar les seves pulsacions durant els entrenament. Saber quina és la Freqüència cardíaca a la qual treballa, atorga seguretat al corredor, a mes de permetre corregir els ritmes per augmentar o disminuïr les pulsacions.

LLEGIR

Les rampes a les cames són més comunes en corredors principiants

Un estudi demostra que els més novells patien més dolors als genolls.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×