Poden evitar-se els cruiximents?

Si fa poc t'has reincorporat a la feina de cuidar la forma física o si estàs a punt de començar a fer-ho, és possible que també apareguin els molestos cruiximents. Què pots fer per evitar que apareguin? I si ja en tens, com fer que desapareguin?

LLEGIR

Els temps en l'entrenament de fitness

Albert Olivella, entrenador personal en Train your Health, ens explica els detalls sobre els temps en l'entrenament de fitness.

LLEGIR

Com pots mesurar els resultats del teu entrenament?

Medeix amb una simple cinta mètrica les evolucions del teu entrenament! 

LLEGIR

Deu consells per treballar els abdominals

És el grup muscular més complicat de definir a causa de que la cintura pèlvica tendeix a acumular greix. Aquí van 10 consells per treballar-los correctament. 

LLEGIR

Les claus de l'entrenament de força

Un treball de força ajuda a gaudir d'una bona salut i ha de ser present en qualsevol entrenament de fitness. A més de millorar la condició física, l'enfortiment de la musculatura aporta grans beneficis a qualsevol edat.

LLEGIR

HIIT. Què és? Quins beneficis ofereix?

Què és l'entrenament intervàlic d’alta intensitat per a la millora de la composició corporal? Quins beneficis ofereix aquest tipus d'entrenament? Imanol Piedrabuena Morales, Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport ens ho explica.

LLEGIR

Què faig abans, cardio o força?

Has d'anar primer a la cinta de córrer i deixar les peses pel final, o és millor començar per musculació i acabar fent treball aeròbic? 

LLEGIR

Els beneficis de l'aiguagim

El Aquagym és un fitness aquàtic que s'ha convertit en una de les pràctiques més esteses en els gimnasos per treballar dins de la piscina. Coneixes quins són els beneficis de la seva pràctica?

LLEGIR

Crema calories al gimnàs, però... amb quina màquina?

Després de les vacances d'estiu, molts tornem (o comencem) a anar al gimnàs a perdre el pes que em guanyat durant aquests dies. És el moment de cremar calories! Saps quina és la màquina més adequada per fer-ho? 

LLEGIR

Tornar al gimnàs després de la parada d'estiu

Per a molts les vacances han acabat ja, o estan a punt de fer-ho. I amb la tornada a la feina i als horaris fixos després de la desconnexió estival, per a molts també és el moment per tornar a connectar la seva activitat física després de l'aturada estiuenca. Però la volta al gimnàs ha de ser progressiva i complir una sèrie de requisits indispensables per no lesionar-se. L'entrenador personal Pedro Antonio Ruiz López, de www.tupersonaltrainer.com, ens dóna algunes pautes per a una 'tornada a classe "més progressiva, encara que no hàgiu fet els deures durant aquest estiu.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×