Incorpora la desestabilització a l'entrenament

Quins beneficis pot aportar l'entrenament amb desestabilització? En què consisteix? És efectiu per tothom?

LLEGIR

Esport més enllà dels 40

Si ja rondes els 40, o els has superat, però vols millorar la teva salut, condició física i estat de forma aquí tens alguns aspectes bàsics que has de tenir presents per mantenir-te jove! 

LLEGIR

Crossfit: beneficis i precaucions

La comunitat de crossfitters augmenta cada dia i també el nombre de boxes i centres que incorporen aquesta disciplina. Però, quins avantatges té i quines precaucions cal prendre?

LLEGIR

Genolls intactes

Enforteix les cames i proporciona estabilitat als genolls per evitar lesions amb aquests quatre exercicis.

LLEGIR

Les claus per prevenir les molestes 'agulletes'

Després d'un entrenament, una de les conseqüències a nivell muscular és l'aparició de cruiximents (les fatídiques "agulletes"). A data d'avui, encara no hi ha una teoria científica que les expliqui al cent per cent, però el que està clar és que són molestes. Hi ha alguna manera d'evitar-les?

LLEGIR

Crema més calories a la cinta de córrer amb aquests 10 consells

Com corres en la cinta pot fer que cremis més o menys calories. Vols treure el màxim rendiment al teu entrenament a la cinta de córrer? 

LLEGIR

Tres exercicis que hauries de fer tots els dies

Només 3 exercicis poden ajudar-te a sentir-te be i lluir una bonica silueta si els fas a diari. 

LLEGIR

Cinc efectes positius després de fer esport

Fer algun esport resulta ideal per mantenir la salut física i mental. Ajuda a estar en forma, millora la qualitat de vida, prevé algunes malalties i millora l'aprenentatge. 

LLEGIR

Perdre greix en dones

Una petita guia per noies que vulguin millorar la seva composició corporal (massa muscular i greix) 

LLEGIR

Com afecta l'edat a l'entrenament?

És realment l'edat un gran obstacle per entrenar? 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×