Evita aquests 11 errors en les classes de cycling

L'spinning és un exercici de cardio increïble i estimulant. A més de divertir-te, pots arribar a cremar fins a 500 calories en una sessió de 45 minuts. Però encara que sembli súper simple, normalment es cometen molts errors. Aquí t'expliquem tot el que has d'evitar per no sabotejar el teu entrenament!

LLEGIR

Perquè els corredors han de fer bici?

Ets corredor i intentes portar a un altre nivell el teu ritme en carrera? 

LLEGIR

Zones d'energia en les sessions de cycling (I)

Quines són les zones d'energia que es ténen en compte alhora de planificar les sessions de cycling? Esther Arias, del Complex Esportiu Municipal del Guinardó, ens en parla.

LLEGIR

Deu beneficis de les sessions de cycling

Les sessions de cycling són un bon entrenament per tot tipus d'usuaris, ja siguin principiants o avançats. Aquestes sessions aporten importants beneficis a nivell muscular, aeròbic, de crema de greix i són un bon remei anti-estres. Aqui tens una llista 

LLEGIR

RiderState. Conquereix el món a cop de pedal!

Els amants de la bicicleta tenim una nova aplicació mòbil que, a part d'enregistrar la nostra activitat en temps real, ens introdueix en un joc social en què haurem de conquerir carrers, barris, ciutats (o, perquè no, el món!) montats en la nostra bici

LLEGIR

Com i quan augmentar les càrregues en les classes de ciclo indoor

La intensitat de les classes de ciclo indoor varia substancialment en funció de la càrrega que posem a la bicicleta. Els nivells es divideixen generalment n 25 punts, corresponent els números inicials a una càrrega més lleugera. A mesura que pugem els punts, notem que els pedals van més durs i el treball del tren inferior és més intens. El tècnic de ciclo indoor Bernardo Rubio explica com i quan augmentar la càrrega durant les classes de ciclo indoor. 

 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×