Beneficis dels gelats

Ha arribat la calor i de tant en tant ve de gust prendre un gelat per refrescar-se. Però, realment és bona idea? Com amb gairebé tots els productes alimentaris, menjar un gelat té els seus pros i contres. Depenent de les quantitats ingerides o del tipus de producte consumit, l'impacte sobre la nostra salut serà més o menys positiu.

LLEGIR

Millora el to muscular de les cames amb l'step

El Col·legi Americà de Medicina Esportiva (CAMD) assegura que l'step és la millor disciplina per millorar el to muscular de les cames. També recomana combinar l'exercici cardiovascular i l'entrenament de resistència.

LLEGIR

Les claus de l'entrenament de força

Un treball de força ajuda a gaudir d'una bona salut i ha de ser present en qualsevol entrenament de fitness. A més de millorar la condició física, l'enfortiment de la musculatura aporta grans beneficis a qualsevol edat.

LLEGIR

Les begudes esportives

En aquesta època de l'any en la que estreny la calor és molt important mantenir-se ben hidratat quan facis esport a l'exterior. Una opció habitual és la d'utilitzar begudes esportives. Però, què saps exactament sobre elles? Aquestes són les respostes a les preguntes més comuns sobre aquest tipus de begudes.

LLEGIR

10 aliments de temporada amb més aigua i menys calories

En aquesta època de l'any mantenir una bona hidratació cobra més importància que mai. Aquí tens 10 aliments de temporada amb més aigua i menys calories que poden ajudar-te a sumar líquid a la teva dieta a més de restar calories a les teves ingestes.

LLEGIR

Una cervesa després d'entrenar?

Ara que comença la calor, què millor que una cervesa ben freda després d'una sessió d'exercici físic intens? És un hàbit saludable? És un "pecat esportiu"? 

LLEGIR

Iniciar-se al running

El córrer està de moda, vagis a on vagis sempre trobes gent practicant running. Aquest “ boom “ per córrer ha portat a una massificació de curses populars cada setmana, com també a revolucionar l’equipació del corredor( roba, bambes, rellotges, ulleres...). Però es molt important iniciar-se al running amb una base de preparació per evitar possibles lesions.

LLEGIR

Les claus de l'operació bikini

La primavera és per a molts el moment de posar-se a punt per a l'estiu. Tant per als que han continuat practicant exercici a l'hivern com per als que comencen ara, és important tenir en compte els següents consells.

 

LLEGIR

Batut recuperador per després de l'exercici

El programa online d'alimentació saludable ens porta aquest mes un sa i nutritiu batut de recuperació per després de l'exercici, cuinat per Elena Congos, una de les millors maratonianes paralímpiques del món. 

LLEGIR

Exercicis per reduir la retenció de líquids

Et sents inflada? Has guanyat algun quilo de més i no hi ha manera de treure-te'l? Pot ser que la retenció de líquids en sigui la culpable i fa que et sentis inflada, sobretot en cames, abdomen o mans. Hi ha solucions per això, no et preocupis. L'exercici físic t'ajudarà.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×