Els errors més habituals a l'hora de guanyar múscul

Repassa aquesta llista d'errors que pots cometre si tens com a objectiu guanyar múscul. 

LLEGIR

Què és i com combatre l'astènia de tardor

Amb l'arribada de la tardor estem sense energia i augmenta l'apatia, la irritabilitat i la malenconia. Què és l'astènia de tardor? Perquè acumulem greixos? 

LLEGIR

L'exercici contra malalties cardiovasculars i el colesterol

L'American Heart Association ha emès diverses recomanacions sobre l'activitat física aconsellada per evitar malalties cardiovasculars, colesterol i pressió arterial alta.

LLEGIR

És millor l'elíptica o la cinta de córrer?

Tots tenim clar que el cardio és important a l'hora de fer exercici i sobretot si l'objectiu és la pèrdua de pes. Però un gran dubte per a molts de nosaltres a l'hora de començar amb aquest procés és, com ho aconsegueixo? quin tipus de màquina és millor?

LLEGIR

Les barreres psicològiques per no anar al gimnàs

Una barrera psicològica és aquell procés mental que impedeix a una persona realitzar una acció determinada. En la majoria dels casos, si no es posa remei, acaba frenant el propi desenvolupament. Darrere frases com "no tinc temps per anar gimnàs" o "no he fet exercici mai i no sabré fer-ho", segurament subjau alguna barrera d'aquest tipus.

LLEGIR

Utilitza l'índex glucèmic per millorar el teu rendiment

L'índex glucèmic pot ser la clau per aconseguir energia abans, durant i després de l'exercici. T'expliquem quins són els millors aliments per a cada moment.

LLEGIR

10 Consells per nedar millor

Si aquest estiu t'has aficionat a nedar i has pres la determinació de continuar practicant i millorant, aquí tens deu consells per millorar la tècnica de natació en l'estil crol.

LLEGIR

Què és el índex glucèmic?

L'índex glucèmic és clau per saber quan, com i quin tipus de carbohidrats es poden menjar en una dieta sana. Descobreix com calcular-lo. 

LLEGIR

Calcula les calories que necessita el teu cos

Saps com calcular la teva Taxa Metabòlica Basal? Aquest valor mínim d'energia que necessita el teu organisme per viure? Pren paper i bolígraf, que t'expliquem com fer-ho!

LLEGIR

Setembre amb força de voluntat!

La força de voluntat és un múscul que, si s'entrena, podem utilitzar per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Podria ser un bon objectiu per la tardor que s'acosta, no? 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×