Aprèn a treballar de peu de forma sana

Els hàbits de vida saludable comencen a qualsevol lloc. Aquí tens uns consells per treballar de peu mantenint una correcta posició corporal.

LLEGIR

5 Raons per les que els homes han de fer Pilates

Tant si som uns experts aixecadors de peses com si estem preparant-nos per la nostra primera marató, una classe de Pilates pot ajudar-nos a afinar el nostre rendiment. Quins beneficis podem obtenir de les classes de Pilates? 

LLEGIR

Com evitar les lesions d'esquena més freqüents al gimnàs

Rodrigo Malls Otero, Trainer provider Sectorfitness European Academy, explica a CMD Sport les sis causes principals que patim lesions d'esquena al exercitar al gimnàs i ens dóna diversos consells per realitzar un correcte entrenament.

LLEGIR

Els 10 manaments de la pèrdua de pes

Si ets runner, o vols començar a córrer, descubreix com perdre pes sense deixar de menjar i, per descomptat, sense deixar de córrer.

LLEGIR

Els errors més habituals a l'hora de guanyar múscul

Repassa aquesta llista d'errors que pots cometre si tens com a objectiu guanyar múscul. 

LLEGIR

Què és i com combatre l'astènia de tardor

Amb l'arribada de la tardor estem sense energia i augmenta l'apatia, la irritabilitat i la malenconia. Què és l'astènia de tardor? Perquè acumulem greixos? 

LLEGIR

L'exercici contra malalties cardiovasculars i el colesterol

L'American Heart Association ha emès diverses recomanacions sobre l'activitat física aconsellada per evitar malalties cardiovasculars, colesterol i pressió arterial alta.

LLEGIR

És millor l'elíptica o la cinta de córrer?

Tots tenim clar que el cardio és important a l'hora de fer exercici i sobretot si l'objectiu és la pèrdua de pes. Però un gran dubte per a molts de nosaltres a l'hora de començar amb aquest procés és, com ho aconsegueixo? quin tipus de màquina és millor?

LLEGIR

Les barreres psicològiques per no anar al gimnàs

Una barrera psicològica és aquell procés mental que impedeix a una persona realitzar una acció determinada. En la majoria dels casos, si no es posa remei, acaba frenant el propi desenvolupament. Darrere frases com "no tinc temps per anar gimnàs" o "no he fet exercici mai i no sabré fer-ho", segurament subjau alguna barrera d'aquest tipus.

LLEGIR

Utilitza l'índex glucèmic per millorar el teu rendiment

L'índex glucèmic pot ser la clau per aconseguir energia abans, durant i després de l'exercici. T'expliquem quins són els millors aliments per a cada moment.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×