Quants dies cal entrenar a la setmana?

Com saber si estem entrenant prou, si ens estem passant o ens quedem curts?

LLEGIR

Suar aprima. Mite o realitat?

Què hi ha de cert en la creença generalitzada de que quan més sues, més t'aprimes? 

LLEGIR

Els exercicis de baix impacte amb els quals cremaràs més calories

Els exercicis de baix impacte poden ser tan eficaços com els exercicis d'alt impacte i fins i tot pot ser millor per a moltes persones, ja que tendeixen a ser més suaus per a les articulacions i en general més segurs. Amb quins cremaràs més greix? 

LLEGIR

Exercicis de propiocepció per enfortir turmells i peus

Per prevenir, guarir lesions i aconseguir una trepitjada més eficient

LLEGIR

Has d'entrenar amb l'estómac buit per perdre pes?

Una de les preguntes més freqüents és si s'ha de menjar abans o després de l'entrenament. Hi ha una resposta correcte a la pregunta? 

LLEGIR

Crea el teu entrenament crossfit

Perquè funcionen els entrenaments d'alta intensitat? Qué té el CrossFit que no ténen altres entrenaments?

LLEGIR

Més exercici no significa cremar més calories

Un estudi de la Universitat de Nova York reconeix que l'organisme s'adapta als nivells més elevats d'activitat física, de manera que no es cremen més calories addicionals.

LLEGIR

Supera el síndrome post-vacacional a través de l'esport

Incloure l'esport en la teva nova rutina pot ajudar-te a fer més portable la tornada de les vacances. 

LLEGIR

Desperta la musculatura després de l'estiu

Si no vols patir contractures o problemes musculars, dóna al cos uns dies de readaptació després de les vacances. Aquí van alguns consells. 

LLEGIR

Aliment saludable: la quinoa

Un superaliment ric en proteïnes, aminoàcids, fibra dels dos tipus (soluble i no soluble) i en vitamines i minerals. 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×