Quina és la millor hora per fer exercici?

El rendiment físic pateix alts i baixos al llarg de la jornada, de manera que el moment òptim per a l'activitat muscular i la cardiovascular no coincideixen. Així ho assegura l'entrenador Federico García Corral, mànager de Infinit Fitness, qui no obstant això dóna més importància a la voluntat de fer exercici que al moment que s'esculli per a això. 

LLEGIR

Claus per guanyar múscul amb la dieta

La millora de la força i l'augment de la massa muscular, no només depenen de l'entrenament, hem de donar la mateixa importància a la fase de la recuperació, en aquest sentit l'alimentació és molt important. Et donem les claus perquè aconsegueixis el teu objectiu de guanyar múscul.

LLEGIR

Claus per perdre els kilos de més després de les vacances

El desordre d'horaris, un major consum d'alcohol i una major activitat social poden provocar un augment de pes durant les vacances. Si vols desprendre't d'aquests kilos de més, aquí tens les claus per fer-ho.

LLEGIR

Tornar al gimnàs després de la parada d'estiu

Per a molts les vacances han acabat ja, o estan a punt de fer-ho. I amb la tornada a la feina i als horaris fixos després de la desconnexió estival, per a molts també és el moment per tornar a connectar la seva activitat física després de l'aturada estiuenca. Però la volta al gimnàs ha de ser progressiva i complir una sèrie de requisits indispensables per no lesionar-se. L'entrenador personal Pedro Antonio Ruiz López, de www.tupersonaltrainer.com, ens dóna algunes pautes per a una 'tornada a classe "més progressiva, encara que no hàgiu fet els deures durant aquest estiu.

LLEGIR

Els beneficis del massatge per activar l'organisme després de les vacances

Després del descans estival, el cos s'habitua a la manca d'exercici i fa que el múscul es relaxi i ens baixi la tensió. Però la tornada a l'activitat diària de l'any fa que tot això ens passi factura. Per combatre aquesta manca d'activitat, Maribel Corpa, cofundadora i responsable del centre Temple del Massatge, recomana realitzar un massatge després de les vacances per preparar-nos per reiniciar l'activitat física. D'una banda es poden treballar les tensions que puguin haver quedat, i de l'altra, oxigenar i estimular el metabolisme, per eliminar més fàcilment toxines que hàgim pogut acumular a les vacances.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×