Quins avantatges t'aporta el BodyAttack?

El Body Attack és un programa d'entrenament cardiovascular especialment dissenyat per millorar la força i la resistència. Les classes duren 55 minuts i en elles arriben a cremar fins 755 calories.

LLEGIR

Zones d'energia en les sessions de cycling (I)

Quines són les zones d'energia que es ténen en compte alhora de planificar les sessions de cycling? Esther Arias, del Complex Esportiu Municipal del Guinardó, ens en parla.

LLEGIR

Beneficis de les sessions de GAC

Una activitat pensada per contrarrestar l'acumulació de teixit adipós a glutis, abdominals i cames, i corregir problemes derivats de la manca d'activitat física, com poden ser la mala circulació o la flacciditat.

LLEGIR

Jessica Expósito explica els beneficis del Zumba

La famosa presenter Jessica Expósito, instructora d'aquesta disciplina, assegura que ja hi ha quinze milions de persones practicant les seves coreografies en més de 180 països. 

LLEGIR

8 raons per practicar Pilates

El mètode Pilates és un complet sistema d'entrenament que incorpora moviments d'estiraments, de força, alineació, equilibri i cardio. Et donem vuit raons perquè consideris provar una sessió de Pilates.

LLEGIR

Deu beneficis de les sessions de cycling

Les sessions de cycling són un bon entrenament per tot tipus d'usuaris, ja siguin principiants o avançats. Aquestes sessions aporten importants beneficis a nivell muscular, aeròbic, de crema de greix i són un bon remei anti-estres. Aqui tens una llista 

LLEGIR

Què és el Sh'Bam?

La tendència d'unir l'exercici amb la música i el ball és una de les classes col · lectives més demandades. El Sh'Bam és una classe recreativa inspirada en aquests conceptes. La disciplina combina l'entrenament cardiovascular amb una coreografia equilibrada. Els beneficis inclouen la tonificació i modelació del cos, el desenvolupament de la capacitat d'expressió i la millora de la coordinació. Permet cremar fins 506 calories en cada sessió. 

LLEGIR

Els beneficis de l'aiguagim

El Aquagym és un fitness aquàtic que s'ha convertit en una de les pràctiques més esteses en els gimnasos per treballar dins de la piscina. Coneixes quins són els beneficis de la seva pràctica?

LLEGIR

Tornar al gimnàs després de la parada d'estiu

Per a molts les vacances han acabat ja, o estan a punt de fer-ho. I amb la tornada a la feina i als horaris fixos després de la desconnexió estival, per a molts també és el moment per tornar a connectar la seva activitat física després de l'aturada estiuenca. Però la volta al gimnàs ha de ser progressiva i complir una sèrie de requisits indispensables per no lesionar-se. L'entrenador personal Pedro Antonio Ruiz López, de www.tupersonaltrainer.com, ens dóna algunes pautes per a una 'tornada a classe "més progressiva, encara que no hàgiu fet els deures durant aquest estiu.

LLEGIR

Com i quan augmentar la càrrega en una sessió de Body Pump

La pràctica de Body Pump consisteix en aixecar peses de resistència. És a dir, aixecar una càrrega moderada i realitzar múltiples repeticions dels diferents exercicis. A través d'aquesta activitat treballem el tren superior i el tren inferior, i és imprescindible controlar la carrega que utilitzem a les classes. La instructora del gimnàs DuetFit Elisabeth Merino ens explica com i quan variar la nostra càrrega en la pràctica de Body Pump. 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×