Els errors més habituals a l'hora de guanyar múscul

Repassa aquesta llista d'errors que pots cometre si tens com a objectiu guanyar múscul. 

LLEGIR

Beneficis del consum de cafè

A més de donar energia pel matí, el cafè ofereix altres beneficis per la nostra salut.

LLEGIR

Propietats del tofu

El tofu té una infinitat de propietats i beneficis per a l'organisme. Aporta molt poques calories, no té gens de greix i està indicat per a dietes esportives i vegetarianes

LLEGIR

Les castanyes: un clàssic de tardor

Les castanyes, a diferència d'altres fruits secs, gairebé no contenen greix i aporten poques calories. Són riques en ferro, potassi i vitamina B2. A més, estan boníssimes! 

LLEGIR

Què és i com combatre l'astènia de tardor

Amb l'arribada de la tardor estem sense energia i augmenta l'apatia, la irritabilitat i la malenconia. Què és l'astènia de tardor? Perquè acumulem greixos? 

LLEGIR

L'exercici contra malalties cardiovasculars i el colesterol

L'American Heart Association ha emès diverses recomanacions sobre l'activitat física aconsellada per evitar malalties cardiovasculars, colesterol i pressió arterial alta.

LLEGIR

És millor l'elíptica o la cinta de córrer?

Tots tenim clar que el cardio és important a l'hora de fer exercici i sobretot si l'objectiu és la pèrdua de pes. Però un gran dubte per a molts de nosaltres a l'hora de començar amb aquest procés és, com ho aconsegueixo? quin tipus de màquina és millor?

LLEGIR

Perquè els corredors han de fer bici?

Ets corredor i intentes portar a un altre nivell el teu ritme en carrera? 

LLEGIR

Les barreres psicològiques per no anar al gimnàs

Una barrera psicològica és aquell procés mental que impedeix a una persona realitzar una acció determinada. En la majoria dels casos, si no es posa remei, acaba frenant el propi desenvolupament. Darrere frases com "no tinc temps per anar gimnàs" o "no he fet exercici mai i no sabré fer-ho", segurament subjau alguna barrera d'aquest tipus.

LLEGIR

Gelatina de taronja

La gelatina és bona per a les articulacions, per a la pell, el cabell i les ungles, no té res de greix i a l'estiu, fresqueta, és un postre exquisit. Fes-la amb fruita fresca i amb poc o gens sucre. És sana, fàcil i ràpida de fer. Anima't a provar de fer-la!

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×