El Pilates beneficia a dones grans amb mal d'esquena

Un estudi de la Universitat de Jaén suggereix que el Pilates pot resultar beneficiós per a dones grans amb mal d'esquena en aconseguir millores en l'equilibri i menor por de caure que altres tipus d'exercici.

 

LLEGIR

El que has de saber per córrer en dies freds

Ja han arribat els dies de fred i toca vèncer la mandra de sortir a córrer. Aquí tens uns simples consells que et poden ajudar a no caure en la tentació de quedar-te a gaudir de l'escalforeta de casa.

LLEGIR

10 consells per tornar al gimnàs després de les vacances

Després d'un temps sense practicar exercici és important tornar al gimnàs de manera progressiva, definint molt bé els nous objectius que es volen assolir en aquest nou curs i sobretot sense perdre la motivació.

LLEGIR

Iniciació al BODYPUMP (video)

Estàs pensant en participar en una classe de BODYPUMP? En aquest video trobaràs alguns consells útils per fer que es converteixi en un hàbit saludable a llarg termini. 

LLEGIR

Cuina les teves pròpies barretes de proteïnes

Cuina les teves pròpies barretes en només 10 minuts!

LLEGIR

Posar-se en forma a partir dels 40 anys

La pràctica d'exercici i els hàbits de vida saludables permeten retardar l'envelliment dels òrgans. Tenir més de 40 anys no és excusa per no fer exercici!  

LLEGIR

Aprèn a treballar de peu de forma sana

Els hàbits de vida saludable comencen a qualsevol lloc. Aquí tens uns consells per treballar de peu mantenint una correcta posició corporal.

LLEGIR

5 Raons per les que els homes han de fer Pilates

Tant si som uns experts aixecadors de peses com si estem preparant-nos per la nostra primera marató, una classe de Pilates pot ajudar-nos a afinar el nostre rendiment. Quins beneficis podem obtenir de les classes de Pilates? 

LLEGIR

Beneficis del Body Pump

L'acompanyament musical, les coreografies grupals i la implicació de grans grups musculars fan del body pump un sistema d'entrenament complet, i, per tant, amb nombrosos i variats beneficis. 

LLEGIR

La cecina, un concentrat de proteïnes per la teva dieta

A més de la seva alta concentració proteica, la cecina és baixa en greixos i en colesterol i rica en minerals com el potassi, el fòsfor i el magnesi. Per tant, pot ser un bon aliment a incloure en la teva dieta si fas esport, no? 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×