Perdre greix en dones

Una petita guia per noies que vulguin millorar la seva composició corporal (massa muscular i greix) 

LLEGIR

Com afecta l'edat a l'entrenament?

És realment l'edat un gran obstacle per entrenar? 

LLEGIR

Caminar 30 minuts diaris és l'exercici més complet

Una investigació de la London School of Economics sorprèn a l'assegurar que caminar mitja hora cinc dies a la setmana aprima més que córrer, caminar amb bicicleta o anar al gimnàs.

LLEGIR

Els increíbles efectes fisiològics del massatge

El massatge és capaç de produir efectes fisiològics beneficiosos per a la salut del cos i de la ment.

LLEGIR

Els propòsits esportius que encara ets a temps de complir

Si ja has desistit d'algunes bones intencions és possible que això et faci reprendre-les.

LLEGIR

Minerals i vitamines imprescindibles en la teva dieta

Els nutricionistes alerten que cada vegada hi ha més persones sobrealimentades i alhora mal nodrides.

LLEGIR

HIIT i greix visceral

Un estudi recent demostra novament l'eficàcia de l'entrenament intervàlic d'alta intensitat (HIIT)

LLEGIR

Gimnàs: Els 6 beneficis pels corredors

Si ets dels que a més de córrer no poden deixar d'anar al gimnàs, vas per bon camí; si ets dels que l'odien i ni tan sols pensen en trepitjar-ne un, a continuació t'expliquem sis beneficis que obtindries si ho féssis.

LLEGIR

El Pilates beneficia a dones grans amb mal d'esquena

Un estudi de la Universitat de Jaén suggereix que el Pilates pot resultar beneficiós per a dones grans amb mal d'esquena en aconseguir millores en l'equilibri i menor por de caure que altres tipus d'exercici.

 

LLEGIR

El que has de saber per córrer en dies freds

Ja han arribat els dies de fred i toca vèncer la mandra de sortir a córrer. Aquí tens uns simples consells que et poden ajudar a no caure en la tentació de quedar-te a gaudir de l'escalforeta de casa.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×