Cuina les teves pròpies barretes de proteïnes

Cuina les teves pròpies barretes en només 10 minuts!

LLEGIR

Posar-se en forma a partir dels 40 anys

La pràctica d'exercici i els hàbits de vida saludables permeten retardar l'envelliment dels òrgans. Tenir més de 40 anys no és excusa per no fer exercici!  

LLEGIR

Aprèn a treballar de peu de forma sana

Els hàbits de vida saludable comencen a qualsevol lloc. Aquí tens uns consells per treballar de peu mantenint una correcta posició corporal.

LLEGIR

5 Raons per les que els homes han de fer Pilates

Tant si som uns experts aixecadors de peses com si estem preparant-nos per la nostra primera marató, una classe de Pilates pot ajudar-nos a afinar el nostre rendiment. Quins beneficis podem obtenir de les classes de Pilates? 

LLEGIR

Beneficis del Body Pump

L'acompanyament musical, les coreografies grupals i la implicació de grans grups musculars fan del body pump un sistema d'entrenament complet, i, per tant, amb nombrosos i variats beneficis. 

LLEGIR

La cecina, un concentrat de proteïnes per la teva dieta

A més de la seva alta concentració proteica, la cecina és baixa en greixos i en colesterol i rica en minerals com el potassi, el fòsfor i el magnesi. Per tant, pot ser un bon aliment a incloure en la teva dieta si fas esport, no? 

LLEGIR

Com evitar les lesions d'esquena més freqüents al gimnàs

Rodrigo Malls Otero, Trainer provider Sectorfitness European Academy, explica a CMD Sport les sis causes principals que patim lesions d'esquena al exercitar al gimnàs i ens dóna diversos consells per realitzar un correcte entrenament.

LLEGIR

Amanida d'hivern

Aprofita per cuinar i menjar fruites i verdures de la tardor i hivern. Són riques en coure, vitamines A i C, magnesi, calci i zinc. Són estimulants del sistema immunitari i tenen propietats antivíriques. Us deixem una recepta d'amanida sana amb moniatos i magrana que esperem que us agradi! Bon profit!

LLEGIR

Consells per combatre l'osteoporosi

Tai txi, ioga, cardio, programes aquàtics o Pilates, són algunes de les activitats d'exercici físic recomanades per pal·liar els símptomes de l'osteoporosi, una malaltia silenciosa i asimptomàtica.

LLEGIR

Els 10 manaments de la pèrdua de pes

Si ets runner, o vols començar a córrer, descubreix com perdre pes sense deixar de menjar i, per descomptat, sense deixar de córrer.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×