El Ioga alleuja el dolor de l'artritis

Un estudi realitzat per científics de la Universitat Johns Hopkins de Maryland, EUA, afirma que la pràctica del Ioga pot contribuir a disminuir el dolor en els pacients que pateixen artritis.

LLEGIR

Quins aliments menjar abans i després dels exercicis aeròbics i de cardio

Abans de començar els exercicis aeròbics i de cardio, cal preparar el nostre organisme per activar-lo. Un cop finalitzat l'esforç, determinats aliments ens ajudaran a recuperar-nos. Les nutricionistes de Nuttralia, Ana i Laura Bilbao, expliquen en aquest article quins aliments prendre en cada cas.

LLEGIR

Sis snacks saludables amb poques calories per aquest estiu

Calma la gana aquest estiu amb aquests sis snacks saludables de menys de 200 Kcal. Gaudeix l'estiu! 

LLEGIR

Fruites i verdures. Quan menjar cadascuna d'elles?

Si entrenes amb peses, no només has de consumir proteïnes. Per no patir deficiències corporals, no oblidis els micronutrients que et proporcinaran les fruites i les verdures. 

LLEGIR

Incorpora la desestabilització a l'entrenament

Quins beneficis pot aportar l'entrenament amb desestabilització? En què consisteix? És efectiu per tothom?

LLEGIR

Esport més enllà dels 40

Si ja rondes els 40, o els has superat, però vols millorar la teva salut, condició física i estat de forma aquí tens alguns aspectes bàsics que has de tenir presents per mantenir-te jove! 

LLEGIR

Set consells bàsics per portar una dieta saludable

Aposta per una alimentació sana i oblida les dietes miracle!

LLEGIR

5 Formes en què la natació millora la teva vida

Per què és bona la natació? Quins beneficis pot aportar-te? 

LLEGIR

Pros i contres de les begudes vegetals en l'àmbit esportiu

Quins avantatges i inconvenients presenta el seu consum en l'àmbit esportiu? Quina és la més recomanable? Quan prendre-les? 

LLEGIR

Evita aquests 11 errors en les classes de cycling

L'spinning és un exercici de cardio increïble i estimulant. A més de divertir-te, pots arribar a cremar fins a 500 calories en una sessió de 45 minuts. Però encara que sembli súper simple, normalment es cometen molts errors. Aquí t'expliquem tot el que has d'evitar per no sabotejar el teu entrenament!

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×