Cinc consells per prevenir els refredats

S'acosta l'hivern, i amb ell el fred, la tos, els nassos tapats, el mal de coll... Què pots fer per prevenir els molestos refredats?

LLEGIR

Quina és la millor hora per entrenar al gimnàs?

Hi ha una franja horària millor que una altra per entrenar? En quin moment del dia és millor fer-ho?

LLEGIR

Hamburgueses de carbassa i flocs de cibada

Una recepta fàcil, amb ingredients de temporada, saludable i ideal per un dinar lleuger o per un sopar post-entrenament. 

LLEGIR

Quants dies cal entrenar a la setmana?

Com saber si estem entrenant prou, si ens estem passant o ens quedem curts?

LLEGIR

Crema de carbassa

Una recepta adequada per aquesta tardor, amb ingredients de temporada, molt sana i baixa en calories.

LLEGIR

Els exercicis de baix impacte amb els quals cremaràs més calories

Els exercicis de baix impacte poden ser tan eficaços com els exercicis d'alt impacte i fins i tot pot ser millor per a moltes persones, ja que tendeixen a ser més suaus per a les articulacions i en general més segurs. Amb quins cremaràs més greix? 

LLEGIR

Exercicis de propiocepció per enfortir turmells i peus

Per prevenir, guarir lesions i aconseguir una trepitjada més eficient

LLEGIR

Has d'entrenar amb l'estómac buit per perdre pes?

Una de les preguntes més freqüents és si s'ha de menjar abans o després de l'entrenament. Hi ha una resposta correcte a la pregunta? 

LLEGIR

Aliment saludable: el moniato

El moniato és un aliment de baix contingut gras, amb un gran nombre de propietats que aporta una gran quantitat de beneficis, i és l'època ideal per trobar-ne i consumir-ne!

LLEGIR

Crea el teu entrenament crossfit

Perquè funcionen els entrenaments d'alta intensitat? Qué té el CrossFit que no ténen altres entrenaments?

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×