Desperta la musculatura després de l'estiu

Si no vols patir contractures o problemes musculars, dóna al cos uns dies de readaptació després de les vacances. Aquí van alguns consells. 

LLEGIR

Aliment saludable: la quinoa

Un superaliment ric en proteïnes, aminoàcids, fibra dels dos tipus (soluble i no soluble) i en vitamines i minerals. 

LLEGIR

Aliment saludable: Pèsols

Són rics en fibra, una font important de proteïna vegetal, de vitamines, minerals, no aporten greix i només molt poques calories. Un aliment fonamental a afegir a la nostra dieta!

LLEGIR

L'exercici físic disminueix el dolor osteoarticular

Els fisioterapeutes asseguren que l'exercici físic terapèutic pot reduir el dolor osteoarticular provocat pels problemes d'esquena o l'artrosi.

LLEGIR

El Ioga alleuja el dolor de l'artritis

Un estudi realitzat per científics de la Universitat Johns Hopkins de Maryland, EUA, afirma que la pràctica del Ioga pot contribuir a disminuir el dolor en els pacients que pateixen artritis.

LLEGIR

Quins aliments menjar abans i després dels exercicis aeròbics i de cardio

Abans de començar els exercicis aeròbics i de cardio, cal preparar el nostre organisme per activar-lo. Un cop finalitzat l'esforç, determinats aliments ens ajudaran a recuperar-nos. Les nutricionistes de Nuttralia, Ana i Laura Bilbao, expliquen en aquest article quins aliments prendre en cada cas.

LLEGIR

Sis snacks saludables amb poques calories per aquest estiu

Calma la gana aquest estiu amb aquests sis snacks saludables de menys de 200 Kcal. Gaudeix l'estiu! 

LLEGIR

Fruites i verdures. Quan menjar cadascuna d'elles?

Si entrenes amb peses, no només has de consumir proteïnes. Per no patir deficiències corporals, no oblidis els micronutrients que et proporcinaran les fruites i les verdures. 

LLEGIR

Incorpora la desestabilització a l'entrenament

Quins beneficis pot aportar l'entrenament amb desestabilització? En què consisteix? És efectiu per tothom?

LLEGIR

Esport més enllà dels 40

Si ja rondes els 40, o els has superat, però vols millorar la teva salut, condició física i estat de forma aquí tens alguns aspectes bàsics que has de tenir presents per mantenir-te jove! 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×