Exercicis de propiocepció per enfortir turmells i peus

Per prevenir, guarir lesions i aconseguir una trepitjada més eficient

LLEGIR

Has d'entrenar amb l'estómac buit per perdre pes?

Una de les preguntes més freqüents és si s'ha de menjar abans o després de l'entrenament. Hi ha una resposta correcte a la pregunta? 

LLEGIR

Aliment saludable: el moniato

El moniato és un aliment de baix contingut gras, amb un gran nombre de propietats que aporta una gran quantitat de beneficis, i és l'època ideal per trobar-ne i consumir-ne!

LLEGIR

Crea el teu entrenament crossfit

Perquè funcionen els entrenaments d'alta intensitat? Qué té el CrossFit que no ténen altres entrenaments?

LLEGIR

Més exercici no significa cremar més calories

Un estudi de la Universitat de Nova York reconeix que l'organisme s'adapta als nivells més elevats d'activitat física, de manera que no es cremen més calories addicionals.

LLEGIR

Supera el síndrome post-vacacional a través de l'esport

Incloure l'esport en la teva nova rutina pot ajudar-te a fer més portable la tornada de les vacances. 

LLEGIR

Desperta la musculatura després de l'estiu

Si no vols patir contractures o problemes musculars, dóna al cos uns dies de readaptació després de les vacances. Aquí van alguns consells. 

LLEGIR

Aliment saludable: la quinoa

Un superaliment ric en proteïnes, aminoàcids, fibra dels dos tipus (soluble i no soluble) i en vitamines i minerals. 

LLEGIR

Aliment saludable: Pèsols

Són rics en fibra, una font important de proteïna vegetal, de vitamines, minerals, no aporten greix i només molt poques calories. Un aliment fonamental a afegir a la nostra dieta!

LLEGIR

L'exercici físic disminueix el dolor osteoarticular

Els fisioterapeutes asseguren que l'exercici físic terapèutic pot reduir el dolor osteoarticular provocat pels problemes d'esquena o l'artrosi.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×