10.000 passos diaris són suficients per estar en forma?

Segur que més d'un cop has sentit la recomanaciód e caminar 10.000 passos diaris per estar en forma. D'on ve aquesta recomanació? Són realment suficients? 

LLEGIR

Què menjar després de Nadal per recuperar?

Depura l'organisme després dels excessos del Nadal. Aquí tens alguns aliments i batuts que poden ajudar-te.

LLEGIR

Evita guanyar pes aquestes festes

Menjars copiosos, compromisos, les festes de Nadal són una prova de foc per mantenir el pes i seguir amb la nostra rutina d'entrenament.

LLEGIR

Cinc consells per prevenir els refredats

S'acosta l'hivern, i amb ell el fred, la tos, els nassos tapats, el mal de coll... Què pots fer per prevenir els molestos refredats?

LLEGIR

Quina és la millor hora per entrenar al gimnàs?

Hi ha una franja horària millor que una altra per entrenar? En quin moment del dia és millor fer-ho?

LLEGIR

Hamburgueses de carbassa i flocs de cibada

Una recepta fàcil, amb ingredients de temporada, saludable i ideal per un dinar lleuger o per un sopar post-entrenament. 

LLEGIR

Quants dies cal entrenar a la setmana?

Com saber si estem entrenant prou, si ens estem passant o ens quedem curts?

LLEGIR

Crema de carbassa

Una recepta adequada per aquesta tardor, amb ingredients de temporada, molt sana i baixa en calories.

LLEGIR

Suar aprima. Mite o realitat?

Què hi ha de cert en la creença generalitzada de que quan més sues, més t'aprimes? 

LLEGIR

Els exercicis de baix impacte amb els quals cremaràs més calories

Els exercicis de baix impacte poden ser tan eficaços com els exercicis d'alt impacte i fins i tot pot ser millor per a moltes persones, ja que tendeixen a ser més suaus per a les articulacions i en general més segurs. Amb quins cremaràs més greix? 

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×