Efectes de les begudes energètiques per fer esport

El consum de begudes energètiques en l'àmbit esportiu és una realitat, però, quins són els seus beneficis a l'hora d'entrenar o practicar una activitat física? Quan convé prendre-les i quines precaucions cal tenir?

LLEGIR

L'ús freqüent de la sauna redueix el risc de patir Alzheimer

La Universitat de Finlàndia ha realitzat un estudi que confirma que l'ús de la sauna pot tenir beneficis en els trastorns de la memòria. La investigació ha seguit a més de dos mil homes durant vint anys.

LLEGIR

3 aliments que s'han d'evitar al tonificar el cos

Limita el consum d'aquests aliments si estàs entrenant per tonificar el cos.

LLEGIR

Alleuja el mal d'esquena amb l'exercici

Practicants avançats de fitness i principiants solen tenir dolor recurrent en aquesta zona en algun moment. Com es pot alleujar i fins i tot corregir la seva causa des de l'activitat física?

LLEGIR

Superaliment: la chía

Les llavors de chía són un superaliment que destaquen pel seu alt contingut d'omega-3, proteïna, calci, fibra i antioxidants. Si encara no les has provat, anima't a fer-ho i afegeix-les als teus plats. 

LLEGIR

Què són i per a què serveixen els abdominals hipopressius?

Els abdominals hipopressius constitueixen una de les maneres de treballar la nostra musculatura de l'abdomen. Aquests són els seus beneficis i així és com es fan.

LLEGIR

Menjar ràpid o poc a poc per baixar de pes?

Qui no ha sentit algun cop que menjar ràpid fa que s'augmenti de pes? Què hi ha de veritat en aquesta afirmació?

LLEGIR

10 coses a saber abans de començar al gimnàs

Si ets nou al gimnàs és important que coneguis alguns dels error més habituals que solem cometre quan som novells: deu coses que has de saber abans de començar a la sala del gimnàs.

LLEGIR

Menys ansietat i estrès gràcies al Ioga

Un estudi de la Clínica Mayo, confirma que les persones que busquen reduir l'estrès i l'ansietat haurien iniciar-se en la pràctica del Ioga. Aquesta disciplina involucra la ment i el cos, en combinar exercicis d'estirament, respiració controlada i relaxació.

LLEGIR

L'exercici físic és millor per al cor que la dieta

Una investigació realitzada a la Universitat de Granada arriba a la conclusió que l'exercici físic aeròbic combinat amb entrenament de força contribueix de manera més eficient a la millora de la salut cardiovascular.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×