Pulsacions en repòs

Quines són les pulsacions normals en repòs? Com mesurar-les? Son iguals en homes i dones? Aquí tens les respostes a aquestes i d'altres preguntes.

LLEGIR

4 Beneficis de fer flexions tots els dies

Un dels exercicis més eficaços i complets que pots fer, que t'ajudaran a mantenir-te en forma i millorar el teu rendiment esportiu en general

LLEGIR

A dieta després de vacances

Has tornat de vacances amb algún quilo extra? Setembre és un bon mes per agafar hàbits saludables i deixar enrera mals hàbits a l'hora de menjar

LLEGIR

Set aliments a eliminar si vols perdre pes

Si aquest estiu t'has excedit i has guanyat alguns quilos, aquí tens set aliments que has d'eliminar de la teva dieta si vols perdre pes

LLEGIR

Com despertar la musculatura dormida després de l'estiu

Després de l'època estival, necessitem uns dies de readaptació en el nostre sistema musculo-esquelètic per no patir tendinitis i ni contractures musculars. Igual que els esportistes professionals, és recomanable un període de pretemporada. Els fisioterapeutes Ignacio Vell Téllez i Sandra Mª Gomez Sanchez ens aconsellen com començar l'activitat física sense lesions i els millors exercicis.

LLEGIR

Què li passa al cos quan deixes de fer exercici?

Ja has acabat les vacances? Han estat actives, o has optat per descansar totalment? Això és el que li passa al cos quan deixes de fer exercici! Pren nota!

LLEGIR

Sis coses que pots posar a la maleta per no deixar d'entrenar aquest estiu

Si ets dels que seguiran entrenant durant les vacances, aquí van algunes idees de material lleuger i manejable que pots ficar a la maleta per entrenar allà on vagis

LLEGIR

El descans esportiu, l'entrenament invisible

El descans és igual d'important que l'entrenament i cuidar l'alimentació

LLEGIR

Les 13 millors fonts de proteïna vegetal

Obtenir proteïnes sense recórrer als lactis o a la carn, pot ajudar-te a mantenir-te prim i saludable. Aquí et deixem 14 fonts de proteïna vegetal i com pots agregar-les a la teva dieta.

LLEGIR

Sincronitzar alimentació i exercici ajuda a cremar greix

Segons un estudi de la Universitat de Surrey, al Regne Unit, el secret per cremar greix de forma idònia és sincronitzar els períodes de alimentar-se i fer exercici.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×