Els millors i pitjors exercicis per a gent gran

Són moltes les malalties associades a l'edat, encara que les més nombroses s'engloben en dos grups: les cardiovasculars i metabòliques i les reumatològiques o de l'aparell locomotor. Quins són els millors exercicis i aquells que s'han d'evitar en cada cas?

LLEGIR

Els pitjors aliments després de fer exercici

Què necessites ingerir després de fer esport? I què és el que has d'evitar?

LLEGIR

11 Beneficis de practicar ioga

Les classes de Ioga són molt més que un simple exercici o una simple relaxació. Els objectius principals del Ioga s'obtenen sobretot, quan es comença a escoltar el propi cos amb respecte i sensibilitat; quan s'és capaç d'observar els processos de la ment amb objectivitat i desafecció, i quan s'aprèn a viure la vida des de la pròpia realitat interior.

LLEGIR

Hundred o cent en Pilates

El hundred o cent de Pilates és un dels exercicis bàsics de la taula d'aquesta disciplina. És un bon exercici per treballar la coordinació, respiració i resistència.

LLEGIR

10 Raons per fer esquats

Els esquats són uns dels exercicis més complets de tots. Poden ser practicats amb o sense pes i tenen molts beneficis. Et deixem 10 raons per les quals n'hauries de fer!

LLEGIR

Kettlebell Swing. L'exercici més complet

El Swing amb Kettlebell és un exercici molt complet, capaç de desenvolupar múscul i cremar greix alhora. És l'exercici amb Kettlebell més important, representatiu de l'enorme potencial de les peses russes.

LLEGIR

Els beneficis de fer planxes

Les planxes són un dels exercicis més complets que existeixen, i obtindràs magnífics resultats. Vols conèixer els beneficis d'incorporar-les al teu dia a dia?

LLEGIR

Com motivar-nos després de les vacances

Després de l'aturada de les vacances, costa reprendre la rutina d'activitat física i nutrició saludable. La coach Natàlia Calvet ens ofereix diversos consells pràctics per vèncer la resistència i tornar a activar-nos.

LLEGIR

Aiguagim. Una activitat plena de beneficis

L'aiguagim, conegut también com fitness aquàtic o gimnàstica aquàtica, és una variant de l'aeròbic i es fa en un medi aquàtic, generalment una piscina.

LLEGIR

Així és el Plat per Menjar Saludable recomanat per Harvard

L'Escola de Salut Pública de Harvard ha creat un Plat per Menjar Saludable com a guia per saber quin tipus d'aliments ha de contenir cada ració d'aliments que ingerim i aconseguir així una nutrició equilibrada.

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×