Combina classes col·lectives i entrenament a la sala de fitness

Si estàs començant en el gimnàs i t'estàs preguntant quina és la millor manera de combinar classes col·lectives amb el teu entrenament a la sala de fitness, en aquest article t'expliquem com fer-ho.

LLEGIR

10 consells nutricionals per estar bé per dins i per fora

Com pot ajudar-nos a una correcta nutrició a sentir-nos millor tant per dins com per fora?. La Dietista i Nutricionista de Alimmenta, Adriana Oroz, dóna deu consells per aconseguir-ho.

 

LLEGIR

Entrenar amb pes excessiu

Un dels errors més comuns que es cometen al gimnàs fer una càrrega de pes excessiva a l'hora de realitzar els exercicis. 

LLEGIR

Els millors i pitjors exercicis per a gent gran

Són moltes les malalties associades a l'edat, encara que les més nombroses s'engloben en dos grups: les cardiovasculars i metabòliques i les reumatològiques o de l'aparell locomotor. Quins són els millors exercicis i aquells que s'han d'evitar en cada cas?

LLEGIR

Els pitjors aliments després de fer exercici

Què necessites ingerir després de fer esport? I què és el que has d'evitar?

LLEGIR

11 Beneficis de practicar ioga

Les classes de Ioga són molt més que un simple exercici o una simple relaxació. Els objectius principals del Ioga s'obtenen sobretot, quan es comença a escoltar el propi cos amb respecte i sensibilitat; quan s'és capaç d'observar els processos de la ment amb objectivitat i desafecció, i quan s'aprèn a viure la vida des de la pròpia realitat interior.

LLEGIR

Hundred o cent en Pilates

El hundred o cent de Pilates és un dels exercicis bàsics de la taula d'aquesta disciplina. És un bon exercici per treballar la coordinació, respiració i resistència.

LLEGIR

10 Raons per fer esquats

Els esquats són uns dels exercicis més complets de tots. Poden ser practicats amb o sense pes i tenen molts beneficis. Et deixem 10 raons per les quals n'hauries de fer!

LLEGIR

Kettlebell Swing. L'exercici més complet

El Swing amb Kettlebell és un exercici molt complet, capaç de desenvolupar múscul i cremar greix alhora. És l'exercici amb Kettlebell més important, representatiu de l'enorme potencial de les peses russes.

LLEGIR

Els beneficis de fer planxes

Les planxes són un dels exercicis més complets que existeixen, i obtindràs magnífics resultats. Vols conèixer els beneficis d'incorporar-les al teu dia a dia?

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×