Consells per reiniciar-nos nutricionalment

Després dels menjars nadalencs arriba el moment de reiniciarnos nutricionalment. Marisa Burgos, dietista-nutricionista de Alimmenta, ens aconsella com iniciar aquest procés i recomanacions per no abandonar els objectius a les poques setmanes.

LLEGIR

Combat els excessos del Nadal

Segueix aquests onze canvis en la teva dieta per eliminar els quilos que hagis pogut guanyar aquest Nadal

LLEGIR

Els beneficis d'un entrenament personalitzat

Quins beneficis pot aportar-nos un entrenament personalitzat?

LLEGIR

Beneficis de la natació a l'hivern

A més d'estar protegit del fred de l'hivern en una piscina climatitzada, la natació en aquesta època t'ajudarà a alliberar l'estrès diari, mantenir-te en forma, millorar la tècnica i tot sense haver d'acudir al running com a alternativa per a practicar exercici aeròbic.

LLEGIR

Entrenament funcional. Què és? Pros i contres

Un tipus d'entrenament fonamentat en la biomecànica natural de el cos humà, que utilitza moviments que involucren la gran majoria del cos

LLEGIR

No tots els greixos són dolents

Estàs a dieta i el primer que fas és tallar calories eradicant completament els greixos? Greu error. Llegeix el que els "greixos bons" poden aportar-te!

LLEGIR

Combina classes col·lectives i entrenament a la sala de fitness

Si estàs començant en el gimnàs i t'estàs preguntant quina és la millor manera de combinar classes col·lectives amb el teu entrenament a la sala de fitness, en aquest article t'expliquem com fer-ho.

LLEGIR

10 consells nutricionals per estar bé per dins i per fora

Com pot ajudar-nos a una correcta nutrició a sentir-nos millor tant per dins com per fora?. La Dietista i Nutricionista de Alimmenta, Adriana Oroz, dóna deu consells per aconseguir-ho.

 

LLEGIR

Entrenar amb pes excessiu

Un dels errors més comuns que es cometen al gimnàs fer una càrrega de pes excessiva a l'hora de realitzar els exercicis. 

LLEGIR

Els millors i pitjors exercicis per a gent gran

Són moltes les malalties associades a l'edat, encara que les més nombroses s'engloben en dos grups: les cardiovasculars i metabòliques i les reumatològiques o de l'aparell locomotor. Quins són els millors exercicis i aquells que s'han d'evitar en cada cas?

LLEGIR

Publicitat

Termes i condicions

Your couch. It is mine.

Im a cool paragraph that lives inside of an even cooler modal. Wins

×